Ur Rally 2011 og Omega
Hej

Jeg synes at vi skal lave den største og mest mulige samling af Omegaure, så vi kan komme op på internationalt niveau, ligesom når der bliver vist billeder af Rolex GTG, men her med Omega istedet for. Icon_idea

MVH Peter
İmage
Svar
Geodoc Skrev:Hej Jon - jeg kan sagtens følge dig i "betænkeligheden" ved en samlet udstilling.

Det man mister er samhørigheden i den enkeltes samling. Til gengæld opnås en sammenhæng, som ingen enkeltsamler kan præstere.

I nogle af de ideer vi tidligere har drøftet, er en mærkning af de enkelte ure, f.eks. sådan:

İmage
... eksempel på ikke udfyldt mærkeseddel.

İmage
... eksempel på en udfyldt mærkeseddel.

Der vil altså ikke blive tale om en fuldstændig "anonymisering" af de enkelte ure eller deres tilhørsforhold.
Det er fortsat tanken, at give anledning til masser af "god ur snak" mellem ejeren og de interesserede; og navnlig i denne lidt anderledes sammenhæng.

med venlig hilsen - Geodoc

Super forslag, jeg er med. Har alligevel ikke "så mange" ure Icon_smil
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Svar
Hej Geodoc

Jeg vil da gerne udstille mine Omegaure i en samlet udstilling, men det der med at lave sedler til dem alle gider jeg ikke, da jeg slet ikke har så godt tjek på mine Omegaer som du har, det vil tage alt for lang tid for mig. Icon_e_sad

MVH Peter
İmage
Svar
Lad os nu se hvad det ender med. det er bla det vi kan snakke om på et formøde i sommerhuset.

vh baun
Svar
Det her Ur Rally 2011 har ikke noget med Ur11 at gøre?

For jeg kan ikke deltage i Ur11 men vil da mægtig gerne møde mine ligesindede Omegafans Icon_e_biggrin
Med venlig hilsen

Borgbjerg
Svar
Ur Rally 2011 og Ur11 er det samme.

Det vi taler om her er at være lidt nyskabende til Ur Rally 2011 på Omega fronten - nemlig en større fælles Omega udstilling.

Jeg synes jo helt generelt at vi der udstiller ure skal gøre noget ud af det og derfor dette initiativ. Det vil selvfølgelig kræve lidt organisering og også lidt retningslinier - så der bliver et eller andet overordnet tema/opdeling - og derfor vil vi holde et lille formøde.

vh Baun
Svar
UR11 – bliver 7 maj og…..

Vi er nogle stykker som gerne vil lave noget særligt omkring Omega, så derfor vil jeg indbyde til er planlægningsmøde i mit sommerhus på Vestfyn:

Lørdag den 2. april fra 15.00 til….
Jeg regner med at vi henter forplejning (aftensmad) er nærlæggende sted til ca 100 kr pr mand

Vi skal nok være mellem 5 og 10 mand. Tilmeld dig hvis du er intereseret:
  • Vi skal planlægge aktiviteten
    Vi skal finde ud af hvordan hvordan og hvem der kontakter Omega samlere og får dem til at komme og være med på UR11
    Vi skal have fordelt opgaver mv.

Alle er velkomne på dette formøde med ideer og input. Her er det ikke så vigtigt om du har mange Omegaer, mere om om du vil hjælpe med at "få noget op at stå".

Hermed også sagt at vi ikke nødvendigvis medbringer massive mængder af ure på dette formøde, bare lidt smagsprøver....

Om ikke andet får vi i hvert fald en hyggelig aften - og jeg bliver selv i huset til søndag middag, så hvis nogen ønsker at overnatte, så medbring sengetøj.

Tilmeld dig med en PM hurtigst muligt, så får du adressen.

vh baun
Svar
Super..........

Jeg glæder mig til at se hvad i finder frem til D.7.maj Icon_e_biggrin

VI SES TIL UR11
Svar
Baun Skrev:UR11 – bliver 7 maj og…..planlægningsmøde...
Lørdag den 2. april fra 15.00 til….
.....
Alle er velkomne på dette formøde med ideer og input......
vh baun

Sådan noget much. Den 2. april er lige i en børne weekend.
Men sådan er det vel at være fraskilt med to børn...

Men jeg er sikkert frisk på at være med i de beslutninger i tager alligevel Icon_smil

Jeg laver gerne et kaliber 560 display.
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Svar
Status på tilmeldinger:

Per baun
TDN
Torben
Peter
Kox (måske)

vh Baun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)