Første slør løftet fra Basel
Jeg har længe gået og overvejet at købe mit første "rigtige" ur.

Jeg er mere eller mindre nået frem til at det skal være et Seamaster Planet ocean 45,5 mm uden kronograf.
Prisen er pt. ca. 24.800 med mindre man kan forhandle sig frem til en rabat.

Men nu kan jeg se, at der (måske) snart kommer en nyere model.
Hvor lang tid går der typisk før urene bliver introduceret, til det kommer i handlen og er der nogen gisninger om hvad det kommer til at koste?

Hvis jeg beslutter mig for at købe det nuværende po, så bliver det vel billigere i takt med at det nye kommer eller tager jeg helt fejl?

på forhånd tak.
Svar
travn Skrev:Hvis jeg beslutter mig for at købe det nuværende po, så bliver det vel billigere i takt med at det nye kommer eller tager jeg helt fejl?

Der tror jeg desværre du tager helt fejl. Da de nye PO'er (så vidt jeg kan læse på diverse netsider) alle indeholder Omegas inhouseværk Caliber 8500 (9300 for kronograferne), så vil prisen blive noget højere end de nuværende PO'er (der kører med caliber 2500C, der er et glimrende, men "bare" et modificeret ETA-værk Icon_e_wink) og så vidt jeg har opfattet det, så kommer de nye og gamle til at sameksistere i Omegas katalog. Så jeg tror det er usandsynlig at de gamle modeller bliver sat ned i pris.

Hilsen Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)