Omega speedmaster professional til 8000 kr
#21
Fed ur. Tillykke med det. 



Dejligt at se et ur der er blevet seriøst brugt
Mvh Kim 
Svar
#22
takker, det et fedt ur med masser af soul.

Værre var det ikke, end en tandstik langs kanten, og en vatpind med sprit har fjernet det meste brune skidt langs Tachymeter lynetten.

FØR:
İmage
EFTER:
Ser meget bedre ud nu, når tallene står mere skarpt
İmage
Svar
#23
Kæft det ur er fedt! Konge handel du har gjort dig.
If you ain't using it, you abusing it!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)