Svar: 1,772
Tråde: 299
Modtaget Likes: 51 i 38 svar
Givet Likes: 27
Tilmeldt: Dec 2011
MortenKN Skrev:Lader til at den Seamaster i UK snart er på danske hænder 
Fedt, så lykkedes det, tillykke!
Jeg tror der er endnu et på vej, men det hører vi nok om
Mvh. Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
•
Svar: 1,094
Tråde: 62
Modtaget Likes: 122 i 95 svar
Givet Likes: 126
Tilmeldt: Feb 2014
MortenKN Skrev:Lader til at den Seamaster i UK snart er på danske hænder 
Død misundelig!! Tillykke

, og spam gerne med billeder !!
If you ain't using it, you abusing it!
•