Seamaster 300 projekt part 1
#31
MortenKN Skrev:Lader til at den Seamaster i UK snart er på danske hænder Icon_e_wink

Fedt, så lykkedes det, tillykke!

Jeg tror der er endnu et på vej, men det hører vi nok om Icon_e_wink

Mvh. Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
#32
MortenKN Skrev:Lader til at den Seamaster i UK snart er på danske hænder Icon_e_wink

Død misundelig!! Tillykke Icon_e_biggrin, og spam gerne med billeder !!
If you ain't using it, you abusing it!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)