Vore 'nye' IWC
Nyt er det jo faktisk ikke - men efter rigtig mange år på armen fik jeg sat et foldespænde på. Som at få et nyt ur.

İmage
Svar
Tillykke med det fine foldespænde. Det gør den flotte, klassiske flieger endnu mere anvendelig.
JK
Svar
Så blev BadHamsters AT 3548 det første ur, der blev tilføjet IWC ejerlisten i det nye forum regi.
Tillykke med det og uret!
JK
Svar
Super og godt at du (Jens-Kristian) og IWC forummet fortsætter ufortrødent under de nye rammer.
Svar
Selvfølgelig, Kim, gør vi det ! Der skal meget mere til at distrahere IWC-fans. Icon_smil
JK
Svar
(02-05-2015, 04:57 PM)jk Skrev: Selvfølgelig, Kim, gør vi det ! Der skal meget mere til at distrahere IWC-fans. Icon_smil
JK
enig enig og endnu mere enig :-)

håber snart at kunne bidrage med et IWC mere men det er ikke altid det lykkedes når det skal være det helt rigtige vintage ur - men jeg er jo en tålmodig mand så det skal nok lykkedes....

vh. jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Tilykke, man kan godt se at Oceean 2000 inspirerede via lidt firkantede viser og smalle sekundmarkerimger og brede 5 minutters markeringer. (en stil som man kan genhende på SNCF's ure (de franske banegårde):-)

Jens

btw. flot billedsamling, jeg fandt aldrig ud af hvordam man oploader...
Rolex Cosmograph Daytona, rolesor
Omega Speedmaster, Racing
Omega Quatz Seamaster multifunction (g/s)
IWC Ocean 2000
IWC guld lommeur (arv)
Breitling Chrono Jetstream
Breitling Navitimer World (blå)
L&V guld lommeur (arv)
Patek Phillip Nautilus (g/s)

Svar
Tilføjelser til listen af ure i strengens første indlæg kan brugere ikke selv lave. Hvis du sender mig et link til dit billede, skal jeg lægge det ind.
JK
Svar
Det er blevet paypalet på en knivskarp klassiker, jeg har ønsket mig, men aldrig jagtet, nu dukkede tilbuddet så op...

Det er 38mm, bagkassen er med på tysk og det har et skive layout der er i min samling i forvejen.

Der kommer billeder så snart det lander :-)
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
(19-09-2015, 10:19 AM)peterkaa Skrev: Det er blevet paypalet på en knivskarp klassiker, jeg har ønsket mig, men aldrig jagtet, nu dukkede tilbuddet så op...

Det er 38mm, bagkassen er med på tysk og det har et skive layout der er i min samling i forvejen.

Der kommer billeder så snart det lander :-)
Det glæder jeg mig rigtig meget til ! Spændende at se hvad du har fundet....
JK
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)