Svar: 92
Tråde: 2
Modtaget Likes: 13 i 6 svar
Givet Likes: 36
Tilmeldt: Nov 2013
Tillykke med et meget fint og velholdt sports Omega, ville bestemt pynte i min urkasse.
•
Svar: 1,761
Tråde: 50
Modtaget Likes: 328 i 198 svar
Givet Likes: 72
Tilmeldt: Dec 2011
Tillykke med den Thomas - lækkert ur! <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->
Sjovt nok var jeg i starten af ugen ved at købe præcis samme ref. men en anden kom mig i forkøbet!
Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
•
Svar: 1,772
Tråde: 299
Modtaget Likes: 51 i 38 svar
Givet Likes: 27
Tilmeldt: Dec 2011
Var det den på Chrono24? den fik en ny ejer her [url]"https://omegaforums.net/threads/incoming-seamaster-145-029-cal-861.22889/" onclick="window.open(this.href);return false;">https://omegaforums.net/threads/incomin ... 861.22889/[/url]
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
•
Svar: 1,761
Tråde: 50
Modtaget Likes: 328 i 198 svar
Givet Likes: 72
Tilmeldt: Dec 2011
TDN Skrev:Var det den på Chrono24? den fik en ny ejer her [url]"https://omegaforums.net/threads/incoming-seamaster-145-029-cal-861.22889/" onclick="window.open(this.href);return false;">https://omegaforums.net/threads/incomin ... 861.22889/[/url]
Nej... Det var gennem en privat kontakt.
Men det går nok - det var mest det blå jeg var faldet for....
Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
•