Rolex tillæg i News Week
I det nye News Week er der et flot Rolextillæg på 62 sider. Det er selvf. en typisk USA reklame. Der er div. artikler om berømtheders vane omkring det, at gå med en ROLEX.. Så hen til kiosken!!!
Svar
Tak for oplysningen, Elmer. Virkelig pænt af dig! Desværre ser det ud somom dette tillæg kun tilkommer abonnenter. Under alle omstændigheder var det ikke med det Newsweek jeg fandt på Hovedbanegården.

Er der nogen der har heldet med sig? Jeg synes det lyder som et virkelig interessant tillæg.
Svar
inden der er en der negler tillægget ,da de jo er abbonenter.

Mikael
Svar
Hej alle Icon_exclaim

Jeg har lige haft NewsWeek tillægget i hænderne - OK, det er Rolex som dette tillæg omhandler, men hvis man ikke er inkarneret hardcore Rolex fan som absolut skal ha´ fingerne i alt der omhandler Rolex, så mener jeg ikke at det så skide spændende.

Til dig Kristian, hvis du ikke får fingrene i tillægget - så at du eftersøgte det på TZ - så kan jeg scanne det og sende det til dig.

God weekend Icon_e_smile
Svar
Underligt at mange amerikanere ikke har ået dette tillæg med deres Newsweek? Nå, jeg er stadig nysgerrig. Epsilon, jeg er meget interesseret. Kan du lave fotokopier?
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)