Omega Speedmaster Professional Mark II på gauguin.dk
#11
Anonymous Skrev:
B.Hell.A Skrev:
Anonymous Skrev:Hvor meget bør man max byde for sådet et Omega Speedmaster Professional Mark II som der er til salg på gauguin.dk [url]"http://www.gauguin.dk/auction/XcAPViewItem.asp?ID=42575">http://www.gauguin.dk/auction/XcAPViewItem.asp?ID=42575[/url]. Er meget interessert men kender ikke helt markedsprisen. Det ser ud til at være i flot stand.

Hej Gæst

Som beskrevet har jeg et Speedmaster i perfekt stand, som er total Serviceret ved Omega.ch.

se det her
[url]"http://www.vintageure.dk/desktopdefault.aspx?tabindex=7&tabid=78&userid=1208">http://www.vintageure.dk/desktopdefault ... serid=1208[/url]

Hvis du er intresseret så mail til mig, eller ring. Så kan vi lave en god pris til dig Icon_e_biggrin

mvh.

Bjørn Hell Andersen

Hej Bjørn,

Medmindre du vil dumpe prisen markant så er dit ur lidt udenfor mit budget Icon_e_smile jeg har afsat max 6000 til indkøb af et speedmaster mark II, overvejer køb på ebay, men er ikke helt tryg ved at handle på ebay.

Du får ikke / finder ikke - ej heller på Ebay - en Mark II i en org. uspoleret stand til 6K, sorry men det er sådan cirka. 3-4K under markedsprisen ...sådan er det bare.
Svar
#12
Mølbak har en til kr. 7000,- lænken er dog godt brugt.

Selve uret ser fint ud med spor efter brug (selvfølgelig)

Så du skal evt. have en ny lænke i tankerne til dette ur, den koster hurtigt kr. 1200 til kr. 1500,-

Ellers ligger der også en anden på dette forum til kr. 5200,- men den trænger til nyt glas og har ligget her længe så det kan være den er solgt.

Ellers taler vi nok ebay og stadig ikke i så god stand som Bjørns, ellers er det jo at spare lidt mere sammen Icon_e_surprised

Thomas
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)