22-03-2005, 05:09 PM
Fik min bog i dag, om Omegas speedmaster..
Det er virkelig, god læsning som kommer ned i detaljer i urene. Jeg vidste ikke at speedmaster har haft 4 forskellige chronograf visere i tidens løb, og at først i 62 kom den med luminous i diamant form på nålen frem til 66, og fra 65 blev nålen en anelse bredere men stadig med diamant form luminous. Og de 2 føste perioder af urene 57-59 (blank nål) og 59-62 (hvid nål) var den uden luminous på nålen.
Den bog kan virkelig sluge min tid... jeg må vist hellere lige få fodfæste igen her på jorden.... og pulsen ned..
Mvh Veigt
Det er virkelig, god læsning som kommer ned i detaljer i urene. Jeg vidste ikke at speedmaster har haft 4 forskellige chronograf visere i tidens løb, og at først i 62 kom den med luminous i diamant form på nålen frem til 66, og fra 65 blev nålen en anelse bredere men stadig med diamant form luminous. Og de 2 føste perioder af urene 57-59 (blank nål) og 59-62 (hvid nål) var den uden luminous på nålen.
Den bog kan virkelig sluge min tid... jeg må vist hellere lige få fodfæste igen her på jorden.... og pulsen ned..
Mvh Veigt
Ure er go' stil..!!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)