01-07-2005, 05:40 PM
|
Udskiftning af plexiglas på speedmaster.
|
|
01-07-2005, 07:37 PM
er helt alm. acryl og ikke hærdet plexi (tror det hedder hexalite), så kan det pudses op på 5 min eller af dig selv på 30 min med tandpasta og masser af knofedt.
ellers besøg Krognos eller Mølbak, det koster ikke en bondegård. mikael
03-07-2005, 07:30 PM
Hilsen Lars
03-07-2005, 09:52 PM
Tak for info, men uret blev desværre ikke mit ved auktionen, men så ved jeg jo hvordan hvis (når
/jakob |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)


![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)
