22-09-2005, 02:18 AM
Hej
Jeg vil købe mit ur #2, mit første var et Rolex, og har nu brændt mig varm på Speedmaster Professional modellen. Jeg har set på OMEGA's website at den findes i en model med hvide skive.
Hvor kan jeg købe den, helst i danmark, men ellers bare hvor det er billigst ?
Jeg har hørt folk tale om den rigtige speedmaster - er der noget forkert i at købe en helt ny model ? er det et ringere ur end de gamle ? Jeg er ikke vintage entutiast.
Jeg ser frem til at læse jeres forhåbentlig hjælpsomme svar
Jeg vil købe mit ur #2, mit første var et Rolex, og har nu brændt mig varm på Speedmaster Professional modellen. Jeg har set på OMEGA's website at den findes i en model med hvide skive.
Hvor kan jeg købe den, helst i danmark, men ellers bare hvor det er billigst ?
Jeg har hørt folk tale om den rigtige speedmaster - er der noget forkert i at købe en helt ny model ? er det et ringere ur end de gamle ? Jeg er ikke vintage entutiast.
Jeg ser frem til at læse jeres forhåbentlig hjælpsomme svar
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)
