Svar: 65
Tråde: 14
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Det jeg mener er, at det er vigtigt at disse sider ikke kun kommer til at handle om hvilke pris ure, remme eller andet kan købes til i billigste fald eller hvis man køber i USA eller hos den lokale hæler! Meget mere interessant er det vel med tekniske eller følelsesmæssige overvejelser over køb, sammenligninger osv. i en dybest set irationel urverden, hvor prisen aldrig bliver den altafgørende faktor alligevel.
Henrik
•
Svar: 1,069
Tråde: 116
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Personligt ville jeg aldrig købe et så dyrt ur på Fleabay. Og da slet ikke hvis det er brugt. Billeder er taknemmelige og kan snildt manipuleres. Så hellere give lidt mere og få lov til at se og prøve uret inden købet finder sted. Nu ved jeg ikke hvor garvet en Ebay'er du er, men man skal virkelig se sig for. Der er SÅ meget snyd og bedrageri (handel med kopivare etc.) på den side. Der findes nogle få hæderlige sælgere på Ebay som har 100% positiv feedback og tusindvis af handler bag sig, desværre er de i mindretal.
Kan du ikke smide et link til det ur du har købt?
•
Svar: 777
Tråde: 45
Nu er det jo lidt svært at diskutere en handel, når vi ikke har billeder eller link.
Jeg har købt mange ure på ebay (især .de og .co.uk), som er betydeligt dyrere end dette. Jeg har (7-9-13) ikke haft nogen væsentlige problemer, men man skal selvfølgelig se sig for.
Jens-Kristian
•
Svar: 125
Tråde: 18
Jeg købte uret på <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.ebay.es">www.ebay.es</a><!-- w -->
Nu har jeg ikke noget link da uret er sendt..
Ja det er brugt.
Og ja det er ægte, papirer, certifikater, boks.
Jeg syntes selv det var så underligt, at der ikke var nogle der bød med, (han har måske været fuld?) hehe.
Men han skrev til mig igår at han havde sendt det i onsdags, også betalte jeg noget ekstra for at få det sendt express.
Så hvis jeg er heldig, så kan det være det er her på tirsdag, onsdag..
Selvfølgelig sætter jeg billeder ind!!
Og jeg har købt ure flere gange på Ebay, og har aldrig haft problemer..
Selvom man får flere og flere ure, får man ikke mere tid...
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Det plejer da også at gå godt - og lad os endligt se billeder - lyder som et rigtigt godt køb
vh
•
Svar: 777
Tråde: 45
Linket til din afsluttede handel må vel stadigvæk ligge i "My eBay" eller i "Mi eBay" i dette tilfælde?
JK
•
Svar: 1,069
Tråde: 116
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Jeg har desværre været uheldig et par gange på Ebay og derfor er jeg nok også lidt mere forsigtig. Men selvfølgelig kan man også sagtens være heldig at gøre nogle gode handler derinde og lad os da håbe det er sådan en af slagsen du har begået. Du finder linket til handlen i "My eBay", under som JK også har skrevet. Der er en undermenu der hedder "Won" som du kan klikke på. Så kommer alle de auktioner frem du har vundet indenfor de sidste 60 dage.
•
Svar: 125
Tråde: 18
Det er bare, jeg har ikke en ebay account.
Jeg har lånt min kammerats..
Selvom man får flere og flere ure, får man ikke mere tid...
•
Svar: 196
Tråde: 19
Hvordan kan du vide, at det er ægte, når du ikke har modtaget det endnu?
Selvfølgelig skriver sælger, det er ægte, men...
En hurtig søgning på ebay tyder på, at det er denne auktion, der er tale om:
http://cgi.ebay.co.uk/100-AUTHENTIC-OMEG...dZViewItem
Det eneste billede er dette:
Prisen er dog 1.475 Euro = 11.000 kr. + fragt, men så vidt jeg kan se, kan det ikke være andre auktioner.
•
Svar: 1,174
Tråde: 164
blive enige om for fremtiden, at FS og WTB indlæg ikke hører hjemme i diskussions- fora?. WTB kan sagtens laves på salgssiderne.
Mikael
admin.
•