Speedmaster Proff. og Planet Ocean 42mm
Helt enig - der var heller ingen reaktion i retning af tilbud, så tråden blev god nok alligevel - med For Sale og Want To Buy som jeg gætter på forkortelserne dækker skal vi ikke have i almindelige fora
Lad endeligt tråden stå, det skal blive rart at se den hjemme og se om den er OK

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
da den også indeholder nogle gode betragtninger om ebay.

Mikael
Svar
blue Skrev:Prisen er dog 1.475 Euro = 11.000 kr. + fragt, men så vidt jeg kan se, kan det ikke være andre auktioner.

£55 i shipping - det var da vanvittigt! Tvivler på det koster 600 kr. at sende et ur fra Spanien til Danmark...Hvis ikke du ved det Benjamin, så er det ulovligt at tjene på fragten i henhold til Ebay's regler, så måske du skulle tag en snak med sælger. Icon_e_smile
Svar
Nu har i alle jo gjort mig helt bange..
Når men håber da hvert fald den kommer frem.
Også har jeg jo lovet at kvittere med billeder!!
Selvom man får flere og flere ure, får man ikke mere tid...
Svar
Øh, den første linie i teksten lyder: FREE SHIPPING INCLUDED WITH TRACKING NUMBER AND INSURANCE.

Der sælges dog kun til Europa minus Italien.

JK
Svar
JK Skrev:Øh, den første linie i teksten lyder: FREE SHIPPING INCLUDED WITH TRACKING NUMBER AND INSURANCE.
Det er kun til Spanien, der er gratis levering.

Benjamin, hvordan kom du frem til en pris på 8.900 kr.?
Svar
Men det var ikke det ur (tror jeg)

For man kunne se flere billeder på det, som jeg købte.
Hvor det sad i en boks, og man så billeder af manualer, og prisskilt.
Svar
Jeg tror lige det er hovederegningen der lige er failed der..
Svar
JK Skrev:Øh, den første linie i teksten lyder: FREE SHIPPING INCLUDED WITH TRACKING NUMBER AND INSURANCE.

Ja, og hvis du havde gidet og læst lidt videre, så ville du opdage at det kun gælder for Spanien! Icon_e_smile
Svar
fx. fedexx forsikret internationalt er altså ikke billigt. har før forhandlet priser på ure incl. forsendelse med fedexx, og flere har efterfølgende brokket sig over deres priser bagefter.

Mikael
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)