Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
DonWerner Skrev:Det er desværre meget normalt at folk snyder med fragtomkostningerne på Ebay, for at tjene lidt ekstra penge.
Enig, men inden for Europa ser man meget sjældent fragt over 40-50 Euro, og langt mere almindeligt 20-25 fuldt forsikret, men Fedex kan koste mere. Det bør dog, hvis planet ocean er i pæn stand og har kostet 8600 eller 11.500 DKK (kan ikke lige finde ud af hvilket ur og hvad der er ret) - ikke være det som ødelægger handlen.
Lad os se lidt billeder når du har det hjemme.
vh
•
Svar: 1,174
Tråde: 164
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
aspekter i forsendelse, men generelt, skal man holde sig fra de statslige selskaber, da der her foregår mange tyverier, især fra US. Fedexx, GLS Usps, (og ikke Ups) Dhl etc. af de private, er kendte for en meget høj leverings %. vil hellere betale lidt extra og få fra de sikre...
har aldrig mister et ur fra de private, men har hørt om adskellige tyverier, når de statslige blev brugt.....
Mikael
•
Svar: 125
Tråde: 18
Jeg kan faktisk ikke huske hvilket selskab, det er sendt med - men mener det var Fedex eller Usps.
Ja, jeg betalte noget ekstra - for at få det forsikret i transporten..
Ham jeg har købt uret af skrev at uret plejede at være der inde for 4-6 dage..
Men det godt kunne hænde at det tog længere tid i julemåneden.
Selvom man får flere og flere ure, får man ikke mere tid...
•
Svar: 1,069
Tråde: 116
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Benjamin Lysgaard Skrev:Jeg kan faktisk ikke huske hvilket selskab, det er sendt med - men mener det var Fedex eller Usps.
USPostal er det vel ikke, hvis du har købt uret i Spanien? Men det skal blive spændende og se nogle billeder af uret når det lander. Jeg skal selv til Sjælland i det nye år og hente mit eget Planet Ocean. Det er dog et 45mm.
•
Svar: 1,069
Tråde: 116
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Mikael Lange Skrev:usps er privat worldwide, ups er us government.
mikael
Så vidt jeg ved så er US Postal da statsejet (amerikanernes svar på PostDanmark) og UPS er privat. Det statsejede postvæsen i Spanien er "Correos de España".
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
DonWerner Skrev:Mikael Lange Skrev:usps er privat worldwide, ups er us government.
mikael
Så vidt jeg ved så er US Postal da statsejet (amerikanernes svar på PostDanmark) og UPS er privat. Det statsejede postvæsen i Spanien er "Correos de España".
Korrekt
•
Svar: 1,174
Tråde: 164
ups! (ikke usp) der fik jeg forvirret begreberne. sorry. er nede på jule-mode-
anyway, hold jer væk fra statsejede postvæsner.....
Mikael
•
Svar: 383
Tråde: 44
Well Ebay kan være en farlig en, jeg håber inderligt du har fået/får det ur du har ønsket dig til en pris du syntes er rimelig.
Er ikke så meget for at male fanden på væggen, det er blevet gjort.
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Der bliver solgt en del kopiure på ebay, for det er jo ikke altid det man har set på billedet man får.
MVH Peter
•