Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
KlausM Skrev:Hannover_DK...
Min pointe med papirerne er at de måske har en værdi kroner øre mæssigt så længe man tror på at de er ægte. Denne tvivl kommer man uden om med Rolex punched papers men disse fra JP Nielsen er kun ægte så længe man tror på sælger (som der kan være gode grunde til at gøre). Men sikkerheden forsvinder over tid. JP Nielsen eksempelvis eksistere vel ikke mere så her kan man ikke få bekræftet ægtheden.
Der er naturligvis kun grund til at diskutere dette når der er penge på spil og man forventer at få en ekstra præmie for disse papirer.
Mvh
Klaus
Helt enig - hvis det er til videresalg vil ex 30 k da være tåbeligt at give, det duer kun hvis det er til en som vil holde af uret, måske netop på grund af de ærke danske beviser, som jeg kke tror ´nogen vil betvivle, men enig - til videresalg er det for dyrt.
Endeligt hander det om at"ville ha eller ikke ville ha" - meget af det man køber kan man få billigere om 5 år hvis man leder og søger og - men tid er også penge på en eller anden måde - og jo længere man venter, jo sværere bliver visse ting at få - og den høje kvalitet koster nu engang.
vh
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Urmageren på papirerne er død, men butikken eksisterer endnu, som JP Nielsens efterfølger, og der er iøvrigt 100% garanti for papirernes ægthed, og da da det er mig der har sat en cirkapris, er det fordi at det er den pris uret mindst skal gå for, da de nærmest er umulige at finde i den stand, for vi snakker her caliber 321, i en stand som et fabriksnyt ur.
MVH Peter
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Med hensyn til den Speedmaster Caliber 321 som Klaus havde tilsalg, herinde til 29500 kroner, kan jeg nu se at den er solgt, så mon ikke prisen har været rigtig, da den jo var med alt originalt tilbehør.
MVH Peter
•
Svar: 2,535
Tråde: 210
Modtaget Likes: 2 i 1 svar
peter Skrev:Hej
Med hensyn til den Speedmaster Caliber 321 som Klaus havde tilsalg, herinde til 29500 kroner, kan jeg nu se at den er solgt, så mon ikke prisen har været rigtig, da den jo var med alt originalt tilbehør.
MVH Peter 
Hej Peter
Det kommer vel an på hvad han fik for den
•
Svar: 372
Tråde: 30
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Speedy Skrev:Hej Peter
Den blev solgt for 27.500,-. Så prisen har været absolut rigtig. Havde jeg ventet lidt længere, er jeg sikker på, at denne perle kunne have være solgt for 30.000,-. Men nu har det jo lige været jul!
Klaus
•
Svar: 2,535
Tråde: 210
Modtaget Likes: 2 i 1 svar
klaus Skrev:Speedy Skrev:Hej Peter
Den blev solgt for 27.500,-. Så prisen har været absolut rigtig. Havde jeg ventet lidt længere, er jeg sikker på, at denne perle kunne have være solgt for 30.000,-. Men nu har det jo lige været jul!
Klaus
Hej Klaus
Så vil jeg nu mene at 27.500,- var den rigtige pris.
Tillykke med salget, så er der en glad mand med en 321ér på håndledet!
•