21-02-2008, 07:20 PM
DonWerner Skrev:Jeg er skam også helt rolig og iøvrigt rimelig tålmodig (synes jeg selv) men man bliver bare lidt irriteret når man stort set hver eneste gang skal ringe til dem for og rykke, inden der sker noget. Jeg kan forstå den lange behandlingstid, hvis der er problemer med dokumentationen, men når alle papirer er iorden, bør det efter min mening ikke ta' 14 dage at ekspederer en pakke. Min irritation bliver bestemt heller ikke mindre af at deres priser konstant stiger uden at service niveauet følger med...Tværtimod, nu bliver pakker med toldopkrævning jo heller ikke omdelt længere.Jeg kan sagtens følge dig, men giver GTwatch helt ret i, at det desværre til dels er svindlerne som er MED til at sinke. Der er masser af de her forsøg på at sende en tom rolex box med papirer igennem til værdi 0 fordi uret har været med hjem på armen - værdisætninger på Valjoux 72 i kendte vintage mærker fra USA til 120 US$ osv - og selvom dokumentationen jo i principet er i orden, så skal told ind og checke om det nu kan passe.
Sådan er det. Det er knivstikkere som er skyld i at mine fornuftige unger risikerer at blive visiteret inde i byen - det er røvere der gør at man skal vente i sluse ind og ud af Klarlund - det er balademagere og andet skidtfolk der gør at man skal video overvåges på stationer osv. og man kunne blive ved.
Jeg lever med det hele - for skurkene skal sgu ikke komme igennem (men surt at administrationen sikkert også er for langsom)
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)