Rolex Sub Date 16610 eller Omega Seamaster Pro 2254.50.00?
Tillykke med uret. Det er en super "starter" og absolut et ur der IKKE nedsætter lysten til at købe flere. Mon ikke der bliver plads til et Sub med tiden også Icon_e_wink Tror de fleste er begyndt samme sted som dig engang. Mig selv inkl. Jeg valgte så et Sub uden dato. Siden er det blevet til et ur eller to Icon_cool

KP i cityvest yder en lang bedre kundeservice end den på Clemens Bro. Dog mener jeg stadig deres ekspertise og bredde i viden er en brøkdel af hvad Peter Halse feks. ved. Men til førstegangskøbere er KP ganske fine.

Held med uret og så må tiden vise om du er tændt på mere.

/Mads
Svar
Tillykke med dit flotte Omega som du helt sikkert bliver rigtigt glad for. Jeg købte selv en Speedmaster for et halvt år siden som jeg er går med næsten hver dag og bliver mere og mere glad for så min Sub får en pause efter næsten 10 år på armen. Den eneste fejl ved det er at (ja kald mig bare en snob og gi mig hug) det ikke er en Rolex. Jeg ved godt at det ikke nødvendigt er et bedre ur men der er altså bare noget med mærket Rolex og det kan man ikke komme udenom.
Svar
Ja, jeg ville vælge Seamasteren, men som nogen er inde på så ender du nok med begge! Jeg har en SeaDweller på ønskelisten.....
SMP "kræver" nok en stor arm, men de skal prøves på!

Good luck!
John
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)