Service - indikation
Tik-Tak Skrev:DD = Day Date, der kun produceres i guld + platin..... Så det er en alvorlig sag, at lave hærværk på værket i sådan et ur!

Værket i et DD er stort set identisk med alle de andre cal. 15xx og 31xx som findes i DJ, Sub, Airking ect. DD har day funktion men derud over ikke anderledes fra de andre. Så at ændre lidt på værket som det ses her er ingen skam. Man kan altid bringe det tilbage til original ved at sætte et stenleje i igen.

Så jeg ser bestemt heller ikke dette som vandalisme men bare en lille sjov modificering som ikke skader værket. Desuden er det som jeg skriver et af Rolex svage punkter, og det bliver der her kompenseret lidt for. At levetiden så "kun" er 10-15 år er hvad det er...

/Mads
Svar
peter Skrev:Hej Laszlo

Superflot arbejde, er bare min mening som urmager, for hvis du havde haft mulighed for at købe lejet originalt for få kroner havde du jo nok gjort det, og sparet mange timers arbejde, og iøvrígt kan et messingleje ikke slås istykker, kun slides lidt hurtigere end det originale stenleje, og absolut noget uret ikke tager skade af, da man bare kan sætte et original leje i efter mange års brug, så Laszlo du burde have været urmager og ikke IT mand.

MVH Peter
Hørt Icon_e_smile
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hvis det nu er det leje det handler om - kan Mølbak eller krognis så skifte det - eller skal det være en AD?

Eller skal jeg bede Laszlo om at lave et til min kolega? Icon_e_biggrin

vh Baun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)