Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Jeg var i Singapore i februar.
Du kommer ikke uden om VivoCity som er et nyt shoppingcenter nede på havnen. De har flere urbutikker.
Alternativt kan du prøve den nye terminal 3 i Chiangi lufthavnen.
For begges vedkommende som er 100% OK bør du checke hjemmefra om de har det du skal have.
Mvh
Klaus
•
Svar: 3
Tråde: 1
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej med jer,
Tak skal I have. Det er nu lykkes mig at få tilsendt en liste fra det officielle showroom i singapore, med authoriserede forhandlere.
hvis I mailer her til, så sender hun den på mail...
<!-- e --><a href="mailto:audree.lee@rolex.com">audree.lee@rolex.com</a><!-- e -->
Mit indtryk er også at der er en del at spare og moms retur er 7% yderligere. Hun sender gerne den officielle pris i s$.
Hvis andre kender en forhandler som er til at presse priser på (for det ved jeg nogen af dem er med på, så må I gerne sige til...)
EB
•
Svar: 304
Tråde: 45
eb Skrev:Hvis andre kender en forhandler som er til at presse priser på
Tage bare cool cash med... der vil meget nemt give dig meget godt pris...
•
Svar: 3
Tråde: 1
Hej Alle
Jeg har nu været i Singapore og været den authoriserede forhandlergruppe igennem. Der er RIGTIG MANGE penge at spare (ud over retur vat på ca.6,4%). Men der var klart stor forskel mellem forretningerne og de rabatter de ville give (selvom jeg klart sagde, at jeg tjekkede priser og købte hos billigst mulige). I forhold til credit card (master og visa) og cool cash er der en yderligere mulighed for kontantrabat på 1,56%.
I får her navn på den forrening, som ville give mig mest. Det var Dickson Watch and Jewellery, 290 Orchard Rd, #01-11 Paragon (shopping center), Singapore. Kontakt Richard Goh (acting shop mangager). tel. +65 67376451 eller pr. email <!-- e --><a href="mailto:rychard@singnet.com.sg">rychard@singnet.com.sg</a><!-- e -->
De andre forretninger i deres kæde var lidt dyrere, og de andre kæder og forretninger noget eller meget mere. Hils ham fra Eva.
Håber I andre kan drage nytte af det.
Eva
•
Svar: 976
Tråde: 62
Ja " The Rolex Center #01-01 Tony Building, 302 Orchard Road" m.dk har vist også sagt den.
•
Svar: 1,427
Tråde: 84
Modtaget Likes: 4 i 4 svar
Givet Likes: 6
Vedr. rabat-debatten så er min erfaring fra USA at man som køber skal gå efter de mindre forretninger - ikke kæderne...i den lille forretning kommer man lettere til at tale med chefen, altså en person der kan tage en beslutning om at give eller ikke give rabat. I en kæde kommer man til at tale med en ansat, der har fået besked på aldrig at give rabat...desuden skal de store kæder nok komme af med deres ure - hvis du ikke køber det er der nok en anden der gør!
Vedr. moms mm. skal der lige gøres opmærksom på at der skal betales moms + told ved indførelsen i DK (ca. 30%) - og hvis man bliver stoppet og ikke selv har gjort opmærksom på det - ja, så er det "dobbelt op"
"It's better to have a need-not, than to need a have-not"
IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings
•
Svar: 2
Tråde: 0
jeg kan for tælle at jeg bor i singapore og endte med at købe mit GMT master II hos klarlund da jeg jo kunne få momsen tilbage.
liste prisen i singapore var i september 9900SGD men uret blev solgt til 11000 da efterspørgslen var så stor, og ja det må de autoriserede forhandlere ikke men ikke destomindre gør de det.
så alt i alt sparede jeg ca 2000dkk ved at købe i dk.
de brugte derimod kan hentes til gode priser i singapore da der her kun er betalt 5% moms, nu dog 7%.
•