11-06-2008, 04:01 PM
Uret er forsikringens da de har udbetalt forsikringssummen for uret.
Søren
Søren
|
Hittegods / Koster
|
|
11-06-2008, 04:01 PM
Uret er forsikringens da de har udbetalt forsikringssummen for uret.
Søren
11-06-2008, 04:26 PM
Balleby Skrev:Uret er forsikringens da de har udbetalt forsikringssummen for uret.Ja helt korrekt - men da i alle fald ikke tilbage til den forretning som havde fået det stjålne ur - selv om de ikke vidste det. Når der er betalt forsikring, så er det retur til dem (og man kan normalt købe det frit med den tidligere udbetalte forsikringssum) Stephen Spielberg (tror jeg det var) havde ete maleri af en berømt Spansk maler på sin væg. Ved et TV interview så den retmæssige ejer i England maleriet, og henvendte sig til Spielberg - som straks indvilgede i at give maleriet til ejeren. Han havde betalt noget med 40 mio dkk for det - men gav det helt omg. retur, og gik så igang med den besværlige vej via auktionshus eller hvad det var - for at blive kompenseret. Vigtigt er, at hvis man er i besiddelse af noget stjålet, og den korrekte ejer kan bevise det - så mister man tingen - også selv om man var i god tro - Jeg tror ikke der er undtagelser, men andre kan måske emnet bedre. vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
16-06-2008, 07:10 AM
Citat:Her er link til til listen af hittegods emner til salg Jeg vil bare oplyse at selvom lænken var ikke fast forbundet til ene del af uret, det har været stjålen og halv kriminel, som auktionær selv beskræv det så gik det til 47.000 + salær (24%)
16-06-2008, 11:26 AM
dwndler Skrev:Citat:Her er link til til listen af hittegods emner til salg 58k uden b+p - i lidt sølle stand. Jo, det er da 10k under markedspris. Morgan |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|