jacob jensen
Unregistered
Jeg vælger helt klart på udseendet
SDeren er ROLEXs pro. dykkerur det har det klassiske dykkerur look
som jeg personlig syntes er rigtig flot.
og det er et ur som i mine øjne er super både til hverdag og dress
det at SDeren IKKE er en stor klods på armen bliver nemlig til en fordel
når dresstøjet skal på
(har selv et ORIS på 47mm og det kan være lidt svært når jobbet eller
andet siger skjorte/jakkesæt

)
Men nu hælder jeg selv mest til dykkerure
og de 2 andre ure du nævner siger mig ikke det vilde
(syntes faktisk ikke de er pæne)
det gør det selvfølgelig nemmere for mig hvis jeg skulle vælge
•
Svar: 11
Tråde: 2
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
•
Jeg troede også jeg skulle have et, men da jeg så det ombestemte jeg mig. Tror jeg går efter en Sub i stedet for.....
•
jacob jensen
Unregistered
Jeg har haft begge på armen og ja SDeren føles mindre
men skulle jeg købe blev det SDeren.
•
Hej hej
Så har jeg valgt mit første Rolex. Valget faldt på:
GMT-Master ll 116710 NIB
Jeg får det på Torsdag og jeg kan ikke vente, det her er som at blive født på ny.
Tak til Morgan, var ude og prøve en Sea Dweller hos ham:-)
Til Morgan og Mads
I tvivlede på at jeg kunne få en 2008 STEEL ROLEX 16600 SEA-DWELLER til 29.500, det sælges i UK hos en butik. Hvis jeg havde pengene havde jeg købt det også som investering nu hvor det ikke bliver produceret mere. Hvis i vil have link til uret så send mig en besked:-)
Er der forskel på prisen for at få tilpasset lænken, hvis ja hvem vil i anbefale i Kbh?
Tak for kommentarer
Vh
Kenneth
•
Svar: 461
Tråde: 62
SirLupo Skrev:I tvivlede på at jeg kunne få en 2008 STEEL ROLEX 16600 SEA-DWELLER til 29.500, det sælges i UK hos en butik. Hvis jeg havde pengene havde jeg købt det også som investering nu hvor det ikke bliver produceret mere. Hvis i vil have link til uret så send mig en besked:-)
Jeg tror ikke, at en SD kan sælges for ret meget højere end 30k i DK. Heller ikke en ny SD. Måske om nogen tid, men der kommer til at gå en del år.
Blot min vurdering.
Venligst
Stefan Garvig
•
Svar: 742
Tråde: 27
Stefan Garvig Skrev:SirLupo Skrev:I tvivlede på at jeg kunne få en 2008 STEEL ROLEX 16600 SEA-DWELLER til 29.500, det sælges i UK hos en butik. Hvis jeg havde pengene havde jeg købt det også som investering nu hvor det ikke bliver produceret mere. Hvis i vil have link til uret så send mig en besked:-)
Jeg tror ikke, at en SD kan sælges for ret meget højere end 30k i DK. Heller ikke en ny SD. Måske om nogen tid, men der kommer til at gå en del år.
Blot min vurdering.
Venligst
Stefan Garvig
Det er jeg enig i, men der er mange der prøver lykken alligevel
Thomas
•
Stefan Garvig Skrev:SirLupo Skrev:I tvivlede på at jeg kunne få en 2008 STEEL ROLEX 16600 SEA-DWELLER til 29.500, det sælges i UK hos en butik. Hvis jeg havde pengene havde jeg købt det også som investering nu hvor det ikke bliver produceret mere. Hvis i vil have link til uret så send mig en besked:-)
Blot min vurdering.
Venligst
Stefan Garvig
Ok, det var kun fordi Morgan og Mads virkede ret overrasket over, at jeg kunne få det til den pris, se deres tidligere indlæg.
Vh
Kenneth
•