Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Nej det har jeg også været ude for i morges f.eks i Omega forum, men da jeg så gik ind for at skrive et indlæg som du her gjorde - så var ændringsknappen der alligevel - så jeg tror kun det var den tråd det var ramt af. Jeg husker ikke hvilken nu
vh
•
Svar: 4,456
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,350
Har lige postet i Omega-forum og dér oplevede jeg det samme - "redigér-knappen" var der ikke, så jeg kunne ikke rette en irriterende tastefejl
Nu er jeg så spændt på, om det samme er tilfældet, når jeg har trykket "udfør" i denne post.
Edit: Det var ikke tilfældet - som det kan ses, af denne tilføjelse

Kunne tyde på, at det kun er Omega-forum, der har denne fejl. Håber, at det bliver rettet, idet Geodoc jo ellers får svært ved at vedligeholde sit "Omega-bibliotek" ............. og DET vil være meget træls !!
•
Jeg har lige skrevet til Jan K om det
vh
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Jeg har aldrig de problemer når jeg skriver.
MVH Peter
•
Svar: 2,424
Tråde: 158
Modtaget Likes: 161 i 80 svar
Givet Likes: 28
pbr Skrev:Har lige postet i Omega-forum og dér oplevede jeg det samme
- "redigér-knappen" var der ikke, så jeg kunne ikke rette en irriterende tastefejl
Nu er jeg så spændt på, om det samme er tilfældet, når jeg har trykket "udfør" i denne post.
Edit: Det var ikke tilfældet - som det kan ses, af denne tilføjelse
Kunne tyde på, at det kun er Omega-forum, der har denne fejl.
Læg iøvrigt mærke til en lille besynderlighed: Systemet har ikke tilføjet en lille "footer" med: rettet 1 gang af pbr
pbr Skrev:Håber, at det bliver rettet, idet Geodoc jo ellers får svært ved at vedligeholde sit "Omega-bibliotek"
............. og DET vil være meget træls !! 
He he & mange tak!
Det "tonser der ud af" med rettelserne. Nummer 18 er foretaget i dag, med tilføjelse af endnu et nyttigt link.
med venlig hilsen - Geodoc
•
Jeg skrev jo til Jan K så han retter jo sådanne ting, som man kun undre sig over hvordan opstår - men thats life og nu kører det jo bare (til næste hacker)
vh
•
Svar: 1,960
Tråde: 102
Modtaget Likes: 451 i 224 svar
Givet Likes: 124
Geodoc Skrev:Læg iøvrigt mærke til en lille besynderlighed: Systemet har ikke tilføjet en lille "footer" med: rettet 1 gang af pbr
Den har altid været der; men det kommer kun, hvis nogen har brugt ens indlæg som en del af en quote. Jeg formoder, det er for at vise, at det quotede kan være blevet ændret.
/Bjørn.
•