25-09-2008, 09:40 PM
Jeg synes kasse arbejdet er lidt underligt. Speedyen virker lidt for rund om hornene og solex slibninger på bullheaden ser for blød ud.
|
Hvad gør man...
|
|
25-09-2008, 09:40 PM
Jeg synes kasse arbejdet er lidt underligt. Speedyen virker lidt for rund om hornene og solex slibninger på bullheaden ser for blød ud.
26-09-2008, 03:42 AM
Hej Speedy
Hele den her tråd afhænger af prisen, og ikke andet, hvis den havde været for lav vil jeg gætte på at du havde købt dem, men den er sandsynligvis alt for høj, og langt over værdien på urene. MVH Peter
26-09-2008, 12:55 PM
peter Skrev:Hej SpeedyJa Speedy - tiden er måske inde til at løfte lidt slør for hvad de koster - med mindre du selv er lidt i forhandling - så venter vi bare vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
26-09-2008, 02:03 PM
Bullhead´en tør jeg ikke blande mig i. Sjovt ur men f... hvor er det da bare ugly
Speedy´en ser ud til at være poleret forkert som om det var en pro kasse. Desuden er sub sec viserne forkerte. De skal have samme form som time/minutviserne. Den store sec hand er også forkert. Den skal være konisk uden luminor klat i enden. Jeg ville bestemt lige tjekke bagkassen for det rigtige ref. nr. så man ikke fik fingre i en 105.003 med 2998 visere. Det ville være rigtig træls som vi siger i det mørke Jylland. Men hvad er prisen på grisen? /Mads
26-09-2008, 05:26 PM
Mads Gjødesen Skrev:. Det ville være rigtig træls som vi siger i det mørke Jylland.Ja - det er der hvor busserne kører nede fra rutebilstationen men yes - hvad er prisen på grisen - vi vil vide det vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
26-09-2008, 05:52 PM
hannover_dk Skrev:Mads Gjødesen Skrev:. Det ville være rigtig træls som vi siger i det mørke Jylland.Ja - det er der hvor busserne kører nede fra rutebilstationen men yes - hvad er prisen på grisen - vi vil vide det Hans udgangspunkt er 45 SEK for Speedy'en og 55 SEK for Bull Head'en. Han bor langt oppe i Sverige hvor det mørke jylland er ren storby i forhold til, så man smutter ikke lige forbi en aften. Det er for dyrt for de ure, med mindre de er i top stand, og det er der intet der lige tyder på, måske tvært imod!
26-09-2008, 08:03 PM
Jeg er ikke expert på de to men jeg syntes det lyder dyrt for Speedmasteren og billigt for Bullheaden!
vh baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
26-09-2008, 08:20 PM
Baun Skrev:Jeg er ikke expert på de to men jeg syntes det lyder dyrt for Speedmasteren og billigt for Bullheaden! JA dyrt for Speedyen, men mht. Bullhead'en er det svært, vi har jo ikke mange solgte ure at sammenligne med - mig bekendt. Og en enkelt Omegamania højdespringer og nogle ebay "buy now" skyhøje priser er hvad jeg har set, og det kan man nok ikke helt bruge!
26-09-2008, 11:04 PM
Var Speedy´en top dollar var det en ok pris. Men som den er der er det den sædvanlige "går den så går den...".
/Mads
26-09-2008, 11:07 PM
Mads Gjødesen Skrev:Var Speedy´en top dollar var det en ok pris. Men som den er der er det den sædvanlige "går den så går den...".i og med det var SEK vil jeg sige at det var klart billigt hvis den var topdollar faktisk - men enig i at det er for dyrt når den er "!pudset om" til forkert model og skal have nye subdial og sekundviser. Der er faktisk en del af de der visertyper på Ebay ind imellem - ofte nok ikke originale - men så man ikke ser forskellen vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure! |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|