16610
Kære eksperter.

Hvad må sådan en koste, den skal være fra 1992. Kommer med innerbox og certifikat.?
Mangler yderbox.
Har kun det ene billede, ifølge sælger ser den ikke poleret ud.

Hvad betyder Smiss-T < 25, der er selvfølgelig Tritrium!

Er der noget jeg skal være særligt opmærksom på??

İmage
Svar
Speedy Skrev:Hvad betyder Swiss-T < 25, der er selvfølgelig Tritrium!
Kun lige til det. Det blev brugt af mange i den senere tid af tritium perioden mellem noget med 1994 og 2000 mener jeg (sikkert meget mere specifikt for rolex og specielle modeller) og betyder at tritium er brugt i en mængde på mindre end 25 micro curier (tror jeg det staves) - måleenhederne for Tritium stråling)
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej Speedy

Den må koste 25000 kroner maks, hvis den er upoleret og med boks og papirer, og på billederne ser den upoleret ud.

MVH Peter
Svar
Du skal sikre visere og lynette perlen også er tritium og så skal certifikatet være i orden.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
KlausM Skrev:Du skal sikre visere og lynette perlen også er tritium og så skal certifikatet være i orden.
Mvh
Klaus

Tak for hjælpen guys!
Han oplyser at det hele er tritrium!

Hvad skal man helt præcist kigge efter på certifikatet?

Jeg syntes dem jeg har set indtil videre er forslkellige, men det afhænger vel af årgangen!
1992, er der nogle særlige kendetegn?
Svar
Urets serienummer skal være "punched" i papiret altså skrevet/standset med små huller oppe i højre hjørne og ikke med blæk (håndskrift eller maskine). Der skal også meget gerne være forhandler stempel.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Tak skal du have Klaus!
Svar
Uret er med "hullet" certifikat og det ser fint ud.

Er en boks med pude korrekt?
Svar
Speedy Skrev:Uret er med "hullet" certifikat og det ser fint ud.

Er en boks med pude korrekt?
Ja.
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
Uret er relativt nyt og der er sjældent fusket med disse nyere ure. Det sker først i takt med at uret serviceres og slides. Det her ser fint ud og jeg tror ikke du behøver være så bekymret.

Jeg vil også sige 24-25 k er max. Vigtigst er at certifikatet er med. Resten kan du altid skaffe uden det koster alverden. Tjek lige om lænken er balderet. De kan godt være slidte og en ny koster 5800 kr. Men uret sser velholdt ud så lænker er sikkert også fino.

/Mads
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)