Svar: 55
Tråde: 6
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Helt enig med Kenneth - det er da nemmere at sælge i Italien - især til 35K.
Trym
Nej - jeg ved ikke hvad klokken er !
•
Svar: 418
Tråde: 57
Det der!!!!!!!!!!!!!! Det er fup og gamle aviser. Du betaler, men ser aldrig uret. Men sælger har med sikkerhed en undskyldning, der har været brugt adskillige gange. For at uret ikke er kommet frem. Har PT en sag mod et Fjols fra Horsens.
Claus
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej Claus Larsen
Vi er nogen stykker herinde der er bosat i Horsens området, så din omtale af byen er ikke særlig god, og jeg har da godt nok hørt at du er blevet snydt af en fra Horsens, men så kom op med et navn på personen, så vi kan komme videre, så han kan komme i bad guy sektionen.
MVH Peter
•
Svar: 418
Tråde: 57
peter Skrev:Hej Claus Larsen
Vi er nogen stykker herinde der er bosat i Horsens området, så din omtale af byen er ikke særlig god, og jeg har da godt nok hørt at du er blevet snydt af en fra Horsens, men så kom op med et navn på personen, så vi kan komme videre, så han kan komme i bad guy sektionen.
MVH Peter
Uha Ja. Der skal lige en stor streg under Peter Halse og Bjarne, absolut høre med i toppen, hvor jeg ville handle ure i Horsens.
Fjolset hedder Michael Poulsen. Der kommer ikke mere, da politiet køre sagen.
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Rolig nu drenge.
Den nævnte by (nu må man ikke bruge stednavne

) er nu ikke omtalt negativt.
Mvh
Klaus
•
Svar: 460
Tråde: 69
Givet Likes: 2
peter Skrev:Hej Claus Larsen
MVH Peter
ja men Peder - då vej jo, at alle os der kommer fra Horsens a - vi kender jo hinanden. Så vi veej jo vem der er ik´Så han ska da bare uj på midtergajen og snakkes lidt mej. (forgående skal læses med stærk horsensiansk udtale)
•