G-P Laureato Olimpico
Sagen er opklaret Icon_smil

/Crook
Svar
For dem der ikke kender sagen kan jeg meddele at det ikke er samme ur som det afbillede. Mit var i sandblæst "look". Men ja det blev solgt her på siden til crook.

/Mads
Svar
Hej

Det var også det ur jeg omtalte. Icon_e_confused

MVH Peter
Svar
Tak til Crook, Mads og Peter for svar.

Sagen var at jeg kort før jul bød på uret på Lauritz (super god kosmetisk stand og box + alle papirer)
Imidlertid gik værket helt ad H... til og en hurtig forespørgsel hos en autoriseret G-P forhandler (uden at uret blev åbnet) gav en reparationspris på mellem 4 - 8 K hvorefter jeg gjorde brug af min returret og pengene kom retur hurtigt og uden indvendinger af nogen art.

Herefter glemte jeg næsten sagen indtil jeg så blev ringet op af Lauritz. Uret var nu blevet efterset af urmager, og jeg blev tilbudt at købe uret til samme prïs. som jeg oprindelig havde fået hammerslag på.
I mellemtiden var jeg blevet lidt nysgerrig men også lidt tvivlende på om jeg nu også ville have uret. Derfor denne tråd.

For the record kan jeg oplyse, at det tilsyneladende ER det samme eksemplar som blev solgt hér på sitet...

Tak for jeres tid Icon_e_smile
Svar
Hej Peder

Hvis den har fået fuld service, hvad jeg ikke tror den har, er det jo et supergodt køb, for service på en sådan fætter koster kassen, da de tit er meget fejlbehæftet, og svære at få til at gå ordentligt.

MVH Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)