03-02-2009, 10:38 PM
Jeg solgte sidst år mit Omega PO James bond ldt edt. til min bedste ven. 13.500 kr - men da han blev 40 år rettede jeg prisen ned til 12.000
Jeg var klar over at han ikke havde alverden af penge.
Han lovede at jeg ville få 1000 kr hver måned fra ca. 1 okt 08.
Jeg fik naturligvis ingen.
Han vælger at rejse på ferie, har 40 års fødselsdag osv.
Men stadig ingen penge til mig.
MEN jeg var jo også klar over at han ikke har så meget og han er (og det er han stadig) min allerbedste kammerat.
For nogle uger siden, ringede jeg til ham (skal da lige siges at vi snakker tit sammen, selvom vi bor langt fra hinanden) og spurgte ham om han kunne undvære lidt - da jeg lige havde bestilt en rejse. Jeg ser om jeg kan trylle lidt sagde han. Ja men kun hvis du kan sagde jeg.... Ja det er jo min egen skyld - men jeg holder meget af ham og vi har været meget igennem sammen og hver for sig....
1 uge efter var der 2000 på min konto.
Uanset om jeg får resten SÅ er han stadig min bedste ven og jeg ved at hvis han en dag kommer til penge, så får jeg også noget tilbage igen - MEN hans venskab betyder mere end pengene.
Blot min historie
Jeg var klar over at han ikke havde alverden af penge.
Han lovede at jeg ville få 1000 kr hver måned fra ca. 1 okt 08.
Jeg fik naturligvis ingen.
Han vælger at rejse på ferie, har 40 års fødselsdag osv.
Men stadig ingen penge til mig.
MEN jeg var jo også klar over at han ikke har så meget og han er (og det er han stadig) min allerbedste kammerat.
For nogle uger siden, ringede jeg til ham (skal da lige siges at vi snakker tit sammen, selvom vi bor langt fra hinanden) og spurgte ham om han kunne undvære lidt - da jeg lige havde bestilt en rejse. Jeg ser om jeg kan trylle lidt sagde han. Ja men kun hvis du kan sagde jeg.... Ja det er jo min egen skyld - men jeg holder meget af ham og vi har været meget igennem sammen og hver for sig....
1 uge efter var der 2000 på min konto.
Uanset om jeg får resten SÅ er han stadig min bedste ven og jeg ved at hvis han en dag kommer til penge, så får jeg også noget tilbage igen - MEN hans venskab betyder mere end pengene.
Blot min historie
Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse
Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Henrik Graae Visse
Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)