Katalog
Har Omega, ligesom rolex, et katalog man kan få tilsendt fra autoriserede forhandlere?
Svar
Ja..... Du går bare ind på Omega's hjemmeside og bestiller.....
Svar
Eller går ind til den nærmeste forhandler og beder pænt... Icon_e_biggrin
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
Jeg bestilte mit på Omega´s hjemmeside og ganske få dage derefter var der et tungt brev fra Swatch Group Denmark med et lækkert katalog ............ ganske gratis !!

Overvejer, at få det lamineret, idet papiret ikke er så modstandsdygtigt overfor mundvand, der drypper !!! Icon_e_wink
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
nu har jeg bestilt omega's katalog på deres hjemmeside. derefter gik jeg ind på JLC, IWC, Panerai, Maurice Lacroix, Longines, A lange söhne, og Glasshutte (som desuden også sender en DVD med en dokumentar om deres fabrik, og et magasin der kommer 5-6 gange om året) hvor man bestiller dem på samme måde som på omega's side. Og så har jeg også kontaktet
PP, som allerede har svaret, og også sender et katalog. Så har man noget at læse i !! Icon_e_biggrin
Svar
NW Skrev:nu har jeg bestilt omega's katalog på deres hjemmeside. derefter gik jeg ind på JLC, IWC, Panerai, Maurice Lacroix, Longines, A lange söhne, og Glasshutte (som desuden også sender en DVD med en dokumentar om deres fabrik, og et magasin der kommer 5-6 gange om året) hvor man bestiller dem på samme måde som på omega's side. Og så har jeg også kontaktet
PP, som allerede har svaret, og også sender et katalog. Så har man noget at læse i !! Icon_e_biggrin

Du skal være opmærksom på at nogle af ur producenterne sagtens kan bruge 3-4 mdr. på at fremsende et katalog. I mit tilfælde brugte JLC faktisk 5 mdr. på det.... Men bortset fra det passer de godt på deres kunder: http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=1&t=8768
When you wear a JLC, no one doubts it’s real... When you wear a Rolex, everyone doubts it’s real.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)