Byttet Planet Ocean
DonWerner Skrev:
Tukjær Skrev:Panerai projektet er udsat på ubestemt tid, og derfor i fare, da jeg ofte bliver "lokket" på andre veje..... Lige nu hælder jeg mere til en Rolex 14060 (igen) eller en Yachtmaster i stål.....

Hvad vil du med Sub'en? Den har du jo haft før og blev solgt igen med det samme fordi den var for lille (hvis jeg husker rigtigt). Er det noget med ar Yachtmasteren er lidt større end Sub'en? Så var det måske den du skulle satse på i stedet.

Der var flere grunde til at den blev solgt, det med størrelsen må jeg jo bare ud over. Det er et fedt ur, men ja.... Yachtmaster'en er 42mm, og måske mere oplagt...... 5000 £.... Icon_e_surprised Tror bare jeg springer over en Yachtmaster..... Men det er flot.....
Svar
YM er samme størrelse som en sub. Det er kun II'eren der er større Icon_e_wink
Svar
Claus_K Skrev:YM er samme størrelse som en sub. Det er kun II'eren der er større Icon_e_wink

Skal det være Rolex, bliver det nok et 14060. Det er vel også det billigste Rolex dykkerur.....?
Svar
Tukjær Skrev:
Claus_K Skrev:YM er samme størrelse som en sub. Det er kun II'eren der er større Icon_e_wink

Skal det være Rolex, bliver det nok et 14060. Det er vel også det billigste Rolex dykkerur.....?

No doubt Icon_e_smile
Svar
Jeg var større tilhænger af den sorte, Claus. Men så længe man ikke sætter penge til på det, så kan jeg da godt se fascinationen i at skifte lidt ud i samlingen... noget du i den grad benytter dig af (uden at have kendskab til den økonomiske side af sagen) Icon_e_wink

Mvh
Morten
Morten Østergaard Koch
Omega Planet Ocean XL
Panerai PAM292
İmage
Svar
Tillykke med det nye PO.

PO skal næsten også være i samling, i hvert fald når vi snakker dykkerure....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)