Kort beskrivelse af OMEGA RANCHERO
Mit Ranchero projekt er løbet ind i vanskeligheder (forkerte viser modtaget Icon_twisted Icon_twisted ).

Men her er et lille skriv og historien om OMEGA RANCHERO.

[url]"http://loncar.dk/Filer_til_darkos_side/RANCHERO%20267/Microsoft%20Word%20-%20OMEGA%20Ranchero.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;">http://loncar.dk/Filer_til_darkos_side/ ... nchero.pdf[/url]
Icon_+1
Svar
Flot artikkel. De gamle visere uden lumen du viste, kan de ikke let bringes i pæn stand faktisk?

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Ω Link-centralen har spottet den flotte artikel om Ranchero, og er opdateret Icon_e_biggrin
.... Tak til Loncar

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
hannover_dk Skrev:Flot artikkel. De gamle visere uden lumen du viste, kan de ikke let bringes i pæn stand faktisk?

vh

Uh...det var sådan at mit maxbud jeg lagde var for småt - det var midt om natten det udløb. De næste jeg købte - var forkerte - til en guldkasse.
Så de er nu ude - og jeg leder efter et par i stål.

Sådan er det - men der er ingen deadline på projektet, det bliver færdigt når de rigtige dele er der.....
Icon_+1
Svar
Du kan måske få viserne rhodineret hos en urmager/guldsmed, så får de en stål farve
İmage
Svar
Kan man det ????
Er der nogen der har erfaring med det - og hvad koster det ??
Lyder interessant.

Skriv - skriv...
Icon_+1
Svar
Der skulle ligge en gammel guldsmed ved Forum, hvor du kan få det gjort tror jeg.
Jeg fik det fortalt for et års tid siden, han skulle efter sigende kunne lidt af hvert,
og det burde vel ikke koste ret meget. Men ved ikke præcist hvor butikken ligger, eller
noget som helst om processen.

Ellers kan du jo spørge din lokale guldsmed, de sender vel jævnligt noget til rodinering!
Svar
Jamen betyder det at de gyldne visere jeg ved fejltagelse har købt kan blive til staal??????
Icon_+1
Svar
Loncar Skrev:Jamen betyder det at de gyldne visere jeg ved fejltagelse har købt kan blive til staal??????
Ja det gør det faktisk - bliver jo ikke stål men ser ud som fuldstændigt, og holdbart og alt - og normalt ikke dyrt
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Tak for info.
Skaffer jeg ikke et par i stål - så bliver det løsningern.
Icon_+1
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)