27-03-2009, 07:56 PM
|
KATALOG
|
|
27-03-2009, 08:23 PM
PYH - godt nok et flot katalog!!
27-03-2009, 09:07 PM
Søren Ingvardsen Skrev:PYH - godt nok et flot katalog!!..... det er helt fantastisk. Linket findes nu på Ω Link-centralen. Tak til Speedy Med venlig hilsen - Geodoc
27-03-2009, 10:29 PM
Syntes der er noget på side 59/72 der skurer lidt i øjnene.
De viser på den første af de to sider en "Pre Pro" ref. 105.003 som de oplyser er fra 64, så vidt fint nok. Men på billedet af bagkassen ser man at den ikke er "knækket". Dette burde i min bog ikke kunne lade sig gøre! På modsatte side viser de en "Pre Moon" ref. 105.012, som oplyses at være fra 65. Her viser de så en bagkasse som er "knækket". Dette kan godt passe til den reference(selvom en lige bagkasse havde været mere naturligt), den "knækkede" havde passet bedre til 105.003 på modsatte side. Er det mig der ikke kan min lektie, eller har jeg ret i at der er noget galt, ihvertfald med 105.003 uden "knækket" bagkasse?
28-03-2009, 10:19 AM
Hvad er det for en rem, de har sat på den her LE version - og hvilken version er det?
Jeg mener ikke at have set remmen før.. Og den skal jeg bare have fat i!! Kan I hjælpe? Hilsen Lasse
30-03-2009, 02:29 PM
Hej
Det er en Michael Schumacher vist nok fra 2004, med en uoriginal rem. MVH Peter
30-03-2009, 02:33 PM
peter Skrev:Hej Hej Peter, Tak - mærkeligt med uoriginal rem i en omega brochure.. Hilsen Lasse
30-03-2009, 04:30 PM
LasseD Skrev:Ja det må man nok sige. Remmen ligner jo det som Omega anvende i kalveskind til de gamle speedmasters i sin tid, (og stadigt anvender dog ikke helt magen til) så når det er i en Omega brochure så er det jo nok en de har sat på i alle faldpeter Skrev:Hej vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
30-03-2009, 04:43 PM
LasseD Skrev:peter Skrev:Hej Bogen/hæftet eller den virtuelle publikation eller hvad det nu er, tror jeg ikke er fra Omega. Den er lavet af John Goldberger. Skal dog ikke kunne sige om Omega har haft en finger med i spillet, syntes dog ikke det virker sådan?
30-03-2009, 04:57 PM
Speedy Skrev:Bogen/hæftet eller den virtuelle publikation eller hvad det nu er, tror jeg ikke er fra Omega. Den er lavet af John Goldberger. Skal dog ikke kunne sige om Omega har haft en finger med i spillet, syntes dog ikke det virker sådan?... har været om ad de samme overvejelser, og mener heller ikke, at det er en "officiel" Omega udgivelse. Dette forklarer så en lidt større "kunstnerisk frihed", til at illustrere nogle ure med ikke fuldstændigt originalt udstyr. I konskvens heraf er ledeteksten i Ω Link-Centralen ændret til: "Ω Sport Watches, Illustreret on-line publikation" Blot min forklaringsmodel, der kan være forkert Med venlig hilsen - Geodoc |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)