Rem til Speedmaster´en
Hej alle!

Jeg på påtænker, at købe en rem til mit Speedmaster. En alligatorrem og gerne en af dem fra Omega selv, og en af deres spænder. Så i den forbindelse vil jeg gerne høre om i ved hvad det vil koste, og hvor i ville købe det.
Svar
Stenbukken Skrev:Hej alle!

Jeg på påtænker, at købe en rem til mit Speedmaster. En alligatorrem og gerne en af dem fra Omega selv, og en af deres spænder. Så i den forbindelse vil jeg gerne høre om i ved hvad det vil koste, og hvor i ville købe det.

Det vil jeg også gerne vide..
Svar
Hos an AD koster remmen ca. 2200kr og foldespændet koster ca 1700kr.
İmage
Svar
Ja, det er dyre(ha ha) sager - vær i den forbindelse opmærksom på at eksport af alligator- (og lign.) remmer er forbudt fra eks. USA.
Der har tidl. været en tråd om det emne her på forum.

Se evt.: [url]"http://www.ofrei.com/page1140.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.ofrei.com/page1140.html[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;

"Not Available For Export Outside The USA.
We cannot export any exotic skin watch straps."
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
Beklager, at mit bidrag er en kende udenfor trådens egentlige emne; men dog ikke aldeles "Off topic".

Såfremt bestræbelserne med remmen er, at give uret et andet look, kunne man måske gå "lænke vejen" og anskaffe en 1039?
Der er i øjeblikket 3 stk. til salg på E-Bay.

Et helt andet look kunne også opnås ved at gå "den rå vej".
Andre har eksperimenteret med dette: Klik: Gl. tråd om NASA rem

Min egen fascination af remme, kan ligge et meget lille sted - Men min forståelse for andres ønsker er stor.
Betragt blot mit indlæg som lidt alternativ, nu hvor det viser sig, at det efterlyste er "skrækkeligt" dyrt.

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Enig omkring 1039 - men pls. pas på!

Der er ikke ret mange der er pæne - se bl.a. den på bugten til buy now $800 - og ligner noget en brolægger har brugt!

De fleste har ødelagte flex-led - og så er man lidt på den.
Blot erfaring - jeg var så heldig at erhverve en af en ur-kollega. Og det er noget helt andet - du kan se den - føle den efter i sømmene inden.
Icon_+1
Svar
Jeg kan anbefale OME-97631079. Den ligger til 936kr mener jeg inkl. spænde. Lækker rem, og originalt ikke mindst.

Venligst, Tobias
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)