7005-2000
Joepete Skrev:DJmon, når du nu gerne vil have lænke på, kunne Jens og jeg så ikke overtale dig til at montere denne originale vintage Seiko lænke ? Du kan bare sende mig en PB med din adresse, så ryger den til Fredericia Icon_e_wink

İmage
Er ikke selv den store "rem ørn", og ville ha' gjort mange krumspring for at undgå organisk materiale.
.... Her er der da "smæk for skillingen".
# Stilfuldt & elegant
# Tykkelse, der tilsvarer urets dress karakter
# Lænkens "Barre"led genfindes som stilelement i urets index
# Seiko originalitet
... kære DJmon, lad dig endeligt "overtale" - og lad os se resultatet.

Egentligt ganske forfriskende, at der tilsyneladende er en mulighed for at fastholde uret på håndleddet, uden at:
- Køer
- Firben
- Andre reptiler
- Hajer
- Strudse, eller
- Bøfler... har skullet lade livet på grund af denne fastholdelses funktion.

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Joepete Skrev:DJmon, når du nu gerne vil have lænke på, kunne Jens og jeg så ikke overtale dig til at montere denne originale vintage Seiko lænke ? Du kan bare sende mig en PB med din adresse, så ryger den til Fredericia Icon_e_wink

İmage

Det er da morderligt pænt af dig. jeg tror den er magen til en jeg forærede væk som var for kort.
Ellers er det lige min smag Icon_smil
Det tager jeg gerne imod tak Icon_e_smile
MINT ?? Nej jeg bruger da mine ure....
Svar
Geodoc Skrev:

İmage
Er ikke selv den store "rem ørn", og ville ha' gjort mange krumspring for at undgå organisk materiale.
.... Her er der da "smæk for skillingen".
# Stilfuldt & elegant
# Tykkelse, der tilsvarer urets dress karakter
# Lænkens "Barre"led genfindes som stilelement i urets index
# Seiko originalitet
... kære DJmon, lad dig endeligt "overtale" - og lad os se resultatet.

Egentligt ganske forfriskende, at der tilsyneladende er en mulighed for at fastholde uret på håndleddet, uden at:
- Køer
- Firben
- Andre reptiler
- Hajer
- Strudse, eller
- Bøfler... har skullet lade livet på grund af denne fastholdelses funktion.

Med venlig hilsen - Geodoc

LOl jeg tror også jeg har remme hvor nogle stakkels vinyler er blevet slagtet Icon_e_biggrin

Men du har ganske ret det ser lovende ud
Der vil dog gå lidt tid inden jeg kan vise resultatet idet det viset Seiko er røget Nordpå for at få nyt glas
Men Jeg lover at vise det Icon_smil
Svar
Hej jeg lovede jo at melde tilbage.
Tommmy har haft sine magiske fingre på uret og det har fået nyt glas og helt ren skive.
Det er jo ikke blevet mindre smukt af denne omgang Icon_smil

Den dårlige nyhed er at lænken jeg fik af Joepete er en mm for stor. 20mm
det er ikke første gang jeg har mødt ure med 19mm.
natuligvis skal du have den flotte lænke tilbage med tak for lån Icon_smil

jeg synes stadig ikke lænken jeg har monteret er helt skæv live den blanke flade står flot til viserene.
Det skal bemærkes at kobinationen er uderst komfortabel hvad der også vejer tungt hos mig
jeg har dog en anden mulighed en flot FS lænke der minder om men er mere rå.

Men lige et par billeder med nyt glas og ren skive.
İmage
İmage
İmage
Svar
Uret ser flot og clean ud Icon_e_smile

Ærgerligt med Seiko lænken. Du beholder den bare - og såfremt en herinde får brug for en vintage Seiko lænke i 20mm, så kan du jo byde ind Icon_e_wink

Jeg er stadig ikke så vild med den monterede lænke ... den forstyrrer lidt uret enkle og glatte udtryk Icon_e_confused ... jeg ville helt klart montere noget godt organisk materiale Icon_cool
De venligste hilsner, John
Svar
Joepete Skrev:Uret ser flot og clean ud Icon_e_smile

Ærgerligt med Seiko lænken. Du beholder den bare - og såfremt en herinde får brug for en vintage Seiko lænke i 20mm, så kan du jo byde ind Icon_e_wink

Jeg er stadig ikke så vild med den monterede lænke ... den forstyrrer lidt uret enkle og glatte udtryk Icon_e_confused ... jeg ville helt klart montere noget godt organisk materiale Icon_cool

Mange tak Hr. Icon_smil
men kommer du til at savne den så sig til Icon_smil
Den vil blive opbevaret som guld.
ja det er lidt ærgerligt især fordi den lænke er min farvorit type

Det skal siges at lænken jeg har på kommer til at se langt mere rå ud på billeder. på armen er de utroligt elegant. uden at gå over i at være tøset Icon_e_wink

Mit valg er jo faktisk altid organisk matriale da det gennerelt slår alle lænker i komfort og giver en fin kontrast/spil.
netop derfor bliver jeg ekstra begejstret når det lykkedes at montere en lænke jeg kan lide.
min FS er for rå til uret det er var en fuser

Det er på ingen måde utænkeligt at jeg ender med læder. måske en brun eller en struktureret sort.
pt er jeg bare glad for at have et lænke ur som både er flot og behageligt at have på.

jeg er nu altid glad for dine input.
det var dig der åbnede mine øje for hvor mange ure der løftes af en brun rem.
Før det undgik jeg brun nu har jeg brun på en del af mine ure så lidt modtagelig er jeg Icon_e_biggrin
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)