Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Joepete Skrev:Du har fundet din "Holy Grail" - SBCN001 Transocean -
Må man ønske til lykke ?
som er en øhhh- Marinemaster chrono?
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Man kunne sagtens foranlediges til at tro, at det her drejede sig om en chrono, men det er ikke tilfældet. Transocean er et sejlerur, med second time zone, barometertryk, alarm og 24-timers funktioner. Uret regnes - i Seiko kredse - som værende det første "Marine Master" ur. Der kan læses mere om uret her:
[url]"http://www.gmtplusnine.com/2007/03/26/seikos-first-marinemaster/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.gmtplusnine.com/2007/03/26/s ... inemaster/[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;
De venligste hilsner, John
•
Svar: 1,427
Tråde: 84
Modtaget Likes: 4 i 4 svar
Givet Likes: 6
Nej, Joepete, det er desværre ikke den (endnu) "kun" efterkommeren. Transocean skal jeg nok få fingre i en dag!
"It's better to have a need-not, than to need a have-not"
IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
JohnFyn, så må det jo være en SBDX001 du har fået fingre i ? Super lækkert ur ! Du smider det bare videre til mig, såfremt det bliver aktuelt, ikke ?
De venligste hilsner, John
•
Svar: 1,427
Tråde: 84
Modtaget Likes: 4 i 4 svar
Givet Likes: 6
Hey Joe...næææ der må jeg nok skuffe dig - jeg har endnu til gode at "skille mig af med" nogle af mine ure.....grunden til alt det med ure startede faktisk med at jeg vill have en afløser for mit gamle Seiko Quartz ("dress") og under min søgning faldt jeg bl.a. over MarineMasteren - jeg endte dog med en Omega SMP, men MM forsvandt aldrig helt fra tankerne/ønskelisten.
Transocean - ja, den bliver ikke nem, men som mange jægere siger så er det jo SELVE jagten der er sjov....jeg har gennem mit firma lidt kontakt til en fyr i Japan og når jeg får lidt $$$ vil jeg kontakte ham om at kigge efter en i "hjemlandet".
"It's better to have a need-not, than to need a have-not"
IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings
•