Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Ranchero er lige så sjælden i original stand som Railmaster.
De er også begge temmelig dyre... Railmaster dog nok lidt dyrere end Ranchero (36 mm)- da den er større (38 mm).
vh Baun
•
Svar: 1,094
Tråde: 196
Modtaget Likes: 143 i 54 svar
Givet Likes: 9
Nu er min Ranchero ligeså "original" for mig som en original-original, netop fordi det har taget mig over 6 måneder eller mere incl. studier og forberedelser, at samle stumperne sammen.
De originale Rancheroer i sort skive cal. 267 (1ste generation) går for 3-4000 usd. Den skive jeg har er netop lavet så den skal ligne en blegnet skive dvs. markeringerner er gulnet, og der er ingen lumen i dem. Så det er viserne der skal tilpasses. Jeg har set den smalle minuviser, jeg skal lige se hvad bibelen siger, er det en streg eller er den breddere i den ene ende.
De uroriginale, dvs redials og tit med forkerte visere går for 1-2000 usd.
Glæder mig dog at I er positive overfor resultatet. --- hvad skal vi så finde på? -----
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Loncar Skrev:Glæder mig dog at I er positive overfor resultatet. --- hvad skal vi så finde på? -----
En Railmaster selvfølgelig!
vh Baun
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Givet Likes: 0
Hej Loncar
Jeg synes at resultatet er blevet flot, og så mangler du jo bare en Speedmaster fra 1957, for så tror jeg at samlingen vil være næsten komplet.
MVH Peter
•
Svar: 1,094
Tråde: 196
Modtaget Likes: 143 i 54 svar
Givet Likes: 9
Ja Peter.
Og hvis jeg kender dig ret - så har du tilfældigvis en '57 til salg
Nej - jeg skal have en super connie pie-pan i noget super 18k gangsta-guld. Jeg mangler det ultimative dress-ur.
Det bliver det næste.
/darko
•