Svar: 131
Tråde: 32
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg syntes at Submersible er klart det fedeste ur, har erfaret
at folk bliver spurgt om det er en kopi Rolex, hvis man ikke er i jakkesæt, og bare kommer i sine knickers og en t-shirt.
Ikke at jeg ikke kan lide Rolex, men min stemme går til Panerai.
Mvh Peter
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Jeg har valgt Panerai: Fedt design og mega god udstråling ... trods den knapt så overbevisende bezel ...
De venligste hilsner, John
•
Joepete Skrev:Jeg har valgt Panerai: Fedt design og mega god udstråling ... trods den knapt så overbevisende bezel ...
Lynetten må variere meget i kvalitet. Min matcher kvaliteten på Planet Ocean uden problemer......
•
Svar: 976
Tråde: 62
Jeg har valgt Rolex´en
Jeg kan godt lide Panerai´s ure, men af de to vælger jeg helt klart Rolex´en. Jeg er også mere til Rolex end Panerai.
•
Svar: 93
Tråde: 25
Rolex'en er en Mercedes i forhold til PAM'en, der vel kan sammenlignes med en jeep
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Lynetten kan selvfølgelig være blevet olieret og strammet op, siden jeg drejede på den

På dagen, der må jeg ærligt indrømme, at jeg var lidt skuffet over den monterede 60 kliks lynette

Hvordan rater du selv lynettens "styring/klik/feel" ifht f.eks. den MM300 du havde ? Hvor ligger PO´ens lynette i samme selskab ?
De venligste hilsner, John
•
Svar: 417
Tråde: 62
Valgte Rolex ! Synes i øvrigt at det er 2 så forskellige ure at de er sværere at sammenligne eller stemme om....
Lidt som bananer og appelsiner
•
DigitAl@n Skrev:Rolex'en er en Mercedes i forhold til PAM'en, der vel kan sammenlignes med en jeep 
Netop derfor de passer så godt sammen. De dækker hvert sit behov.....
Joepete Skrev:Lynetten kan selvfølgelig være blevet olieret og strammet op, siden jeg drejede på den
På dagen, der må jeg ærligt indrømme, at jeg var lidt skuffet over den monterede 60 kliks lynette
Hvordan rater du selv lynettens "styring/klik/feel" ifht f.eks. den MM300 du havde ? Hvor ligger PO´ens lynette i samme selskab ?
Seiko MM300 er klart bedre. Men den er også bedre end Rolex'en..... PO'en er samme kvalitet som PAM24..... Sinn U1 er bedre....
Mester Skrev:Valgte Rolex ! Synes i øvrigt at det er 2 så forskellige ure at de er sværere at sammenligne eller stemme om....
Lidt som bananer og appelsiner 
Det er dykkerure begge, de er vandtætte indtil 300 meter, og koster stort set det samme, både ny og brugt....
Men netop fordi de er så forskellige i DESIGNET, kunne det være sjovt at se om PAM havde en chance..... Jeg var godt klar over at Rolex ville vinde her. Men jeg har også lagt mærke til at her er mange som har ure af begge mærke i samlingen. Det må der jo også være en grund til....? Måske netop fordi de er så forskellige.
Jeg vil i hvert fald ikke have så mange "ens" ure længere. Det næste bør blive en Seiko MarineMaster 300 igen.... Denne gang skal den være MINT....
Så har jeg et ur fra hver af de store "ur" lande....
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Og så mangler du lige et Lange & Söhne...... det kunne så være Dress
vh Baun
•
Baun Skrev:Og så mangler du lige et Lange & Söhne...... det kunne så være Dress
vh Baun
Har et dress ur, Tissot LeLocle.... Og et vintage diver. Mangler et ur fra mit fødeår, men det regner jeg med du finder til mig en dags tid

Haster bestemt ikke....
•