Endeligt - men kun næsten færdigt.
hannover_dk Skrev:Er der ikke nogen som kan råde om hvordan Loncar får samme farve (og korrekt bredde - synes den så lidt smal ud) på tritium i viserne så de tæt matcher de utroligt flotte markeringer (omvendt ville næsten være synd, det er markeringernes farve der virker mest korrekt i forhold til gamle patinerede ex jeg har set)

Lyder åndssvagt, men vandfarve.
En tur i Panduro Hobby e.lign. og så købe hvid, gul, orange og diverse brunlige nuancer.
Så laver man en tyk blanding af de forskellge farver der vil matche.
Virker godt (efter man har prøvet meget) og lyser ikke.
İmage
Svar
Hmmm...

Findes der en 267 cal. i 2990-1 kasse, der ikke er Ranchero?

vh Baun
Svar
En 2990-1 er kun anvendt til Ranchero. Og en cal 267 i en 2990-1 er Ranchero 1ste gen.

Ifølge mine studier....
Icon_+1
Svar
Hmmmm....

Ja det mente jeg også....

Men jeg har lige købt en Seamaster 2990-1 med cal 267 - efter sigende. Jeg har den ikke hjemme endnu - og har ikke set bagsiden.

Meget smukt ur...

İmage

İmage
vh Baun
Svar
Baun Skrev:Hmmmm....

Ja det mente jeg også....

Men jeg har lige købt en Seamaster 2990-1 med cal 267 - efter sigende. Jeg har den ikke hjemme endnu - og har ikke set bagsiden.

Meget smukt ur...

vh Baun
Ja flot - men mon ikke det - hvis kasse ref er rigtigt, er en Ranchero kasse med en forkert skive på en 267 maskine som det jo passer med i opsætningen så? Så mangler du bare skiven og viserne jo Icon_e_smile Skiven kan givet skaffes redialet i alle fald
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:Så mangler du bare skiven og viserne jo Icon_e_smile Skiven kan givet skaffes redialet i alle fald
vh

Nok ikke så let endda, tror jeg.

vh Baun
Svar
Ja - så må du til at bygge en Ranchero osse.
Jeg vil sige at det tog NOGET tid at finde de rigtige visere i en ok stand. Og skiven har jeg osse ledt længe efter.
Men jeg er enig, det er en ranchero med forkerte visere og skive du har der.
Icon_+1
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)