Svar: 46
Tråde: 10
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej
Er der nogen som kan anbefale en god Omega urmager i Århus?
Mit Omega PO Chronograph er gået i stå og vil ikke gå, selv om det bliver trukket op manuelt.
På forhånd tak.
Mvh.
Allan
•
Svar: 4,457
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,255 i 1,132 svar
Givet Likes: 2,350
Der er da vist et par gode Omega urmagere i Århus - det er der nok et par mere stedkendte Omega-kendere, der kan fortælle mere om.
Men hvis du vil køre ½ times tid sydover til Horsens, så går du bestemt ikke fejl af Urmager Halse på gågaden hernede !!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
pbr Skrev:Der er da vist et par gode Omega urmagere i Århus - det er der nok et par mere stedkendte Omega-kendere, der kan fortælle mere om.
Men hvis du vil køre ½ times tid sydover til Horsens, så går du bestemt ikke fejl af Urmager Halse på gågaden hernede !!
Enig. Jeg kører fra Nyborg til Horsens for at bruge Halse. men jeg kender ikke urmagerne i Århus, så det er ikke derfor!
vh Baun
•
Svar: 4,457
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,255 i 1,132 svar
Givet Likes: 2,350
Baun Skrev:........................men jeg kender ikke urmagerne i Århus, så det er ikke derfor!
vh Baun
Samme her - det er bestemt ikke fordi jeg vil hævde, at der ikke er gode urmagere i Århus, men jeg kender dem heller ikke og er desuden så heldig at bo i Horsens, hvor vi har Poul og Peter Halse !
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Hvis det er nær nyt Omega der skal ha service så klarer enhver Omega forhandler vel den udmærket, men er det et lidt ældre vintage som skal behandles med lidt pietet - ikke have udskiftet noget der hører til originalitet osv så er Halse i Horsens givet det gode valg for dig - eget værksted hvor de ved hvad vintage er - Peter selv som stor hobbymand og far Poul også kendt som rigtig dygtig for mange herinde
vh
•
Svar: 1,025
Tråde: 70
Bor i Århus, og tager også turen til Peter i Horsens. Hingelberg er dog også top service her i Århus..
•
Svar: 259
Tråde: 39
hej jeg bor på sjælland ved holbæk og jeg køre også til peter halse i horsen hvis jeg skal have set på et ur hilsen peter g
Omega semaster sort.22545000.
Omega semaster plaet ocean.45,5
Certina pilot ds.
Seiko monster sort.
Seiko monster orange.
Seiko sportura.
skal du have alarm så ring. <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.grane-service.dk" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.grane-service.dk</a><!-- m -->" onclick="window.open(this.href);return false;
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Jeg er også bosiddende i Århus og tager turen til Horsens (Halse). SKAL det være i Århus er der kun Hingelberg jeg vil anbefale. Lars (Hingelbergs urmager) er en flink fyr som sikkert kan hjælpe. Uhrmageriet og K. Pedersen har jeg dårlig erfaring med pga. uimødekommende service.
/Mads
•
Svar: 46
Tråde: 10
Tak for hjælpen.
Det lader til at jeg må til Hingelberg eller starte bilen og køre til Halse i Horsens.
Mvh.
Allan
•
Svar: 383
Tråde: 44
HORSENS AFSTED
•