Svar: 2
Tråde: 2
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej.
Jeg er ny her.. Jeg vil for første gang købe et lækkert ur som og så koster lidt mere end hvad jeg normalt har givet for mine ure..
Jeg har længe været forelsket i Omega Seamaster Planet Ocean "2201.51.00" og da jeg forleden dag var inde i Ragnar i Odense og prøve det.. Ja nu er jeg helt sikker på at det skal være det..
Jeg vil dog høre hvor meget man ca. kan prutte af prisen, da jeg jo også har søgt rundt på nettet og fundet det noget billiger..
Jeg kan læse at en del handler deres ure i Horsens Poul Halse. Jeg er nemlig villig til at køre efter en god pris og ikke mindst en god service..
Håber at nogle kan råde og vejlede mig da jeg er ny i denne ur verden..
Mvh. Kasper
•
Svar: 64
Tråde: 28
Hej Kasper
Skal lige siges, at jeg ikke er nogen ekspert indenfor ure, men har lidt erfaring, med at handle ure på nettet. Jeg har selv købt 3 omega ure på nettet. 1 PO, som det du søger, 1 Speedmaster og 1 alm 300m bond ur. Alle tre ure, er brugte ure.....
Mit Planet Ocean købte jeg for 12000 kr, altså 10000 kr billigere end den vejlende pris, for et ur der er 2 år gammel. uret er som nyt.
Personligt kunne jeg ikke få råd til at købe mine ure, hvis jeg skulle købe dem fra nye, derfor har jeg valgt at finde dem brugte.
men hvis dit planet ocean skal være nyt, ville jeg helt sikkert købe det ved en forhandler og som mange nævner herinde Halse i Horsens, nok er et godt bud...
Er ikke bange for at anbefalde, at købe dit ur på nettet, der er mange penge at spare..
men man skal sætte sig ind i tingene. Stole på sælgeren, hvis ikke er der mange andre ure til salg. spring aldrig på det første og bedste. Sørge for, at alt er 100 % orginalt..
ved mange herinde, siger man ved aldrig hvad man får tilsendt, men der er også rigtig mange seriøse sælger på nettet og som lever af, at sælge ure på den måde... derfor behøver det ikke, at være nogen leg med dine penge, at gøre det på den måde..
Go jagt, det er et rigtig fedt ur... er super glad for mit
Martin
Ure: Pam 184, Rolex Sea-Dweller, Rolex Day-Date 1972
Ex:AP Royal Oak Offshore Diver
EX: Tag Heuer Monaco
EX: Omega PO 45,5 mm + 42 mm, Speedmaster Pro og 300M "Bond"
EX: Pam 005, 233
EX: IWC Chronograph
EX: Breitling Superocean steelfish 44mm
•
Svar: 259
Tråde: 39
hej jeg vil og har købt mit ur i horsen super sted at hanle men der er også <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.mywatch.dk" onclick="window.open(this.href);return false;">www.mywatch.dk</a><!-- w --> hvis du skal købe brugt. ja der er mange andre det er kun at spøre her inde om der er nogle der kender sælger hilsen peter g
Omega semaster sort.22545000.
Omega semaster plaet ocean.45,5
Certina pilot ds.
Seiko monster sort.
Seiko monster orange.
Seiko sportura.
skal du have alarm så ring. <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.grane-service.dk" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.grane-service.dk</a><!-- m -->" onclick="window.open(this.href);return false;
•
Svar: 394
Tråde: 38
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Kan kun tilslutte mig Nicolaisen. Har netop lige handlet et super velholdt PO (er dog ikke modtaget endnu). Dog ud fra billeder ser denne dejlige
Planet Ocean meget velholdt ud. Sælger virker meget troværdig. uret er købt for 12.000,- med alt tilbehør på dba.dk
glæder mig til at modtage min Ø45 Planet Ocean

(drømmeuret)
Omega Seamaster 2254.5000
Steinhart Ocean One
•