Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Loncar Skrev:Kassen skal lige have en tur med vinkelsliberen.
Tak fordi I holdt jer væk.
Du er den rigtige ejer til det ur - stort tillykke. Den der med vinkelsliberen, den får du ballade med, jeg bruger den selv på vintage ure, men man skal spænde den op og virkeligt sikre sig man ikke napper mere af end hensigten er. Jeg har selv ved en fejl lavet en speedy proff om til et dameur, så pas på med dine anbefalinger.
vh
•
Svar: 1,094
Tråde: 196
Modtaget Likes: 143 i 54 svar
Givet Likes: 9
Ja - der er MEGET SKIDT PÅ OG I.
Heldigvis er det enkelt; når først modulet er ude, kan den få fransk vask og strygning, uden at man skal frygte at fugte noget til.....
Jeg poster billeder af det renoverede ur når jeg er klar.
Iøvrigt en pudsig måde at aktivere chrono: tryk 3x på pusher i 11....det samme for at komme tilbage til tidsvisning....ja - hvorfor ikke??
Nu mangler jeg blot Geodocs dom: er denne speedy pro værdig til en plads i en fællesudstilling af Omegaer Speedmasters?
•
Svar: 2,424
Tråde: 158
Modtaget Likes: 161 i 80 svar
Givet Likes: 28
Tillykke med det helt specielle ur. - Godt den landede hos dig, for der bliver den værdsat og forkælet på rette vis.
Det der med, "Tak fordi I holdt jer væk." kan du takke min mobiltelefon for.
Var i færd med at sætte timeren, da telefonen ringede midt i det hele
..... så kom jeg bort fra det.
Havde ellers tænkt mig at deltage med et par raske bud det sidste kvarter.
Uret er selvskrevent til vor retrospektive Omega udstilling. Det bliver da fantastisk - Hvad med "the almost forgotten"?
Med venlig hilsen - Geodoc
•
Svar: 1,094
Tråde: 196
Modtaget Likes: 143 i 54 svar
Givet Likes: 9
OK - så tak til din telefon. Det eneste der var kommet ud af det, var at jeg havde givet unødvendigt mere for det.......
Nu fik jeg lige checket i Omega-bibelen. Bagkasse ref. 186.0004 med Seamaster skrift og logo ER den korrekte til modellen. Og iflg. billederne er lænken original.
Tja, the allmost forgotten - jeg ved ikke hvad vi stiller op med den? Det er jo ikke en pro. Desuden vil jeg mene at jeg nu har nok i lcd omegaer.
Jeg har den første, den sidste og speedy pro....
Neues adventures kalder.
En railmaster måske?
•
Svar: 2,424
Tråde: 158
Modtaget Likes: 161 i 80 svar
Givet Likes: 28
Har tænkt mig at opdatere linkcentralen med:
denne info om kal. 1620
Har du andre kilder er jeg lutter øren.
... ku være, at det "faldt i mit lod", at stille med
The almost forgotten.