efterlysning originallænke !
Speedy Skrev:Og her i fuld figur, god jagt. Den bliver nok ikke nem eller billig! forum.chronomania.net
Tjek lige denne oversigt over lænkerne og hvilke ure de hører til! homepage2.nifty.com/speedsonic
Og der kan købes en 1506 Her Icon_e_surprised
Fulgte opfordringen: "Tjek lige denne oversigt over lænkerne og hvilke ure de hører til!" - Det er dog en genial side.

At den er på japansk er til at leve med, når den er så systematisk og gennem illustreret - Tak Speedy.
Omega Link Centralen er opdateret

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
@ Ib, vi vil med garanti alle gerne høre den videre udvikling i sagen, og selvfølgelig helst med billeder af lænken på dit ur Icon_e_biggrin

@ Torben, det er da kun en glæde at kunne bidrage til din fantastiske Link central. Vil man nyde må man jo også yde Icon_e_wink
Svar
når det gælder omega dele er det enten Otto Frei eller en her fra australien, som nærmest kan alt`:
[url]"http://www.watchco.com.au/spare_parts.htm" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.watchco.com.au/spare_parts.htm[/url]

Mikael
Svar
Tag australieren.
Super service, svarer gerne på 100 sp. Jeg har handlet, alt OK.

Derimod er jeg ikke imponeret af Otto. Jeg havde i en mailkorrespondance skrevet noget om en model. Hvorefter har ringede mig op og svinede mig til. Om jeg ikke kunne læse at de kun gider hører om kasse ref. nr og ikke modeller. Det havde jeg jo læst og osse angivet kasseref, men spurgte bare.

Sidst jeg fik en skideballe af den kaliber var i 1975 - af min far.
Jeg annullerede ordren - naturligvis.....så ku han beholde sit ski...e glas.
Icon_+1
Svar
kender nu heller ik´ham sure Notto personligt, men watchco, har jeg har handlet med uden probs. Han kan også skaffe, hvis det ik´ lige er på lager.

Mikael
Svar
Man kan også montere en 1125 lænke som er den der sidder på seamaster 120/60. Endestykker hedder 560 og de skal tilpasses lidt. Jeg mener det er den eneste 19mm lænke man stadig kan få. Den ligner 1171.
Svar
Hej Loncar

Det må være dårlig værkstedshumor, at give folk skældud fordi at de bestiller nogle dele. Icon_e_surprised

PS kommer du ikke til urtræf hos mig den 18/7 Icon_question

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)