En lille ny på vej :-)
D'herrer
Nu er jeg på vej over i lidt Omege Icon_e_biggrin Uret kommer i næste uge og der skal nok komme foto af det
Glæder mig meget til det kommer jeg har kigge på det ur i 6 månder nu, så der er langtid til i næste uge he he
Svar
Men du kan ikke lave sådan et indlæg uden at skrive modellen ? Icon_e_biggrin

Hans H
vh Hans Henrik
Svar
Jeg har også en Omega på vej. Skulle gerne komme i næste uge... Man bliver nødt til at have Omega i samlingen... Icon_e_wink
Svar
Jo det kan man da godt Icon_cool det er et ur som har fået omtale på det sidste Icon_cool

Len Skrev:Men du kan ikke lave sådan et indlæg uden at skrive modellen ? Icon_e_biggrin

Hans H
Svar
Morten Bekker Skrev:Jo det kan man da godt Icon_cool det er et ur som har fået omtale på det sidste Icon_cool

Len Skrev:Men du kan ikke lave sådan et indlæg uden at skrive modellen ? Icon_e_biggrin

Hans H

Omega Ploproff....? Eller en Speedmaster....?

Nej, det er selvfølgelig en Seamaster Aqua Terra Chronometer guld/stål.....
Svar
Claus du er tæt på Icon_cool Det har ref 35705000 Icon_cool Icon_cool så kan alle være med ?

ClausT Skrev:
Morten Bekker Skrev:Jo det kan man da godt Icon_cool det er et ur som har fået omtale på det sidste Icon_cool

Hans H

Omega Ploproff....? Eller en Speedmaster....?

Nej, det er selvfølgelig en Seamaster Aqua Terra Chronometer guld/stål.....
Svar
Hvis jeg skulle have et Omega mere skulle det også være denne model, men det er jo også en klassiker med et design der holder.

Claus. Kunne du ikke undvære din 2254 Icon_e_wink ?

Hans H
vh Hans Henrik
Svar
Len Skrev:Hvis jeg skulle have et Omega mere skulle det også være denne model, men det er jo også en klassiker med et design der holder.

Hans H

Jo da, men vil gerne have en Omega igen..... Det er ikke en 2254....
Svar
ClausT Skrev:
Len Skrev:Hvis jeg skulle have et Omega mere skulle det også være denne model, men det er jo også en klassiker med et design der holder.

Hans H

Jo da, men vil gerne have en Omega igen..... Det er ikke en 2254....

Så Morten har en 3570.0500 på vej og du en PO ? Icon_e_smile

Hans H
vh Hans Henrik
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)