Planet Ocean stållænke
Jeg var inde hos Ole Mathiesen forleden for at anskaffe mig en gummirem til mit planet ocean, i den forbindelse prøvede jeg stållænken til uret. Jeg har aldrig brudt mig om lænker til ure, men jeg må sige, at den føltes ret behagelig.
Mit problem er dog, at Ole Mathiesen ville have et sted mellem 7 og 8 tusinde kr. for lænken... det synes jeg virker enormt dyrt, specielt når man på uhrmageriets hjemme side kan få den for 4900,- hvilke jeg i øvrigt også synes virker ret dyrt.
Er der nogen, der ved om man kan få en lænke til en bedre pris et andet sted.
Svar
Du kan ofte finde en brugt. Lænken er ret nem at gøre pæn, hvis den ikke er alt for ridset.....
Svar
Jeg har også selv haft den tanke, men jeg har ikke kunne finde en indtil videre
Svar
Har set dem til omkring 2.000 - 2.500 brugt i DK. Ved ikke om de stadig er til salg, men de kommer da i ny og næ.
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Køb en lænke - den der gummirem er ubehagelig at gå med. jeg har en liggende - den har været på min Seamaster 300 et par gange, men den er "urar" at gå med. Fotogegen der er den dog!

İmage

vh baun
Svar
Jeg har købt gummiremmen, og er nu glad nok for den, men ville helst have lænken.
Er der andre steder end her på siden, hvor det vil være muligt at finde sådan en?
Svar
Det er da side han selv nævner.... Men softwaren redigere det, så der står ..dk
Svar
Hej

Jeg har en ny lænke til at ligge til Po chronograph, den vil jeg sælge for 4000 kroner.

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)