26-08-2009, 09:03 PM
En fra min kone´s arbejde har et Omega guldur som han vil sælge, men han kunne godt tænke sig at få det vurderet først, så hvor i København bør han henvende sig? På forhånd tak!
|
Hvor i København
|
|
26-08-2009, 09:03 PM
En fra min kone´s arbejde har et Omega guldur som han vil sælge, men han kunne godt tænke sig at få det vurderet først, så hvor i København bør han henvende sig? På forhånd tak!
26-08-2009, 09:07 PM
Evt Klarlund på vesterbrogade
Blacklamb Skrev:En fra min kone´s arbejde har et Omega guldur som han vil sælge, men han kunne godt tænke sig at få det vurderet først, så hvor i København bør han henvende sig? På forhånd tak!
26-08-2009, 10:45 PM
Jeg vil foreslå: Mølbak, Øster Farimagsgade 16, København Ø
og/eller: Krognos, Frederiksberg allé 70, Frederiksberg. Begge steder vil din kones kollega møde venlige og kyndige urmagere, som har megen erfaring med netop brugte ure. Jens-Kristian
27-08-2009, 11:13 AM
Citat:Begge steder vil din kones kollega møde venlige og kyndige urmagere, som har megen erfaring med netop brugte ure.Og hvad er vigtigt; i begge steder møder man en urmager som kan fortælle urets brugtværdi. Det tror jeg ikke de kan eller vil hos Klarlund. Hilsen - John Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !
27-08-2009, 03:46 PM
Tak for hjælpen!
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|