Omega archive
Alain M har lige meddelt mig at Omega har plan om i fremtiden (not too far future) at introducere direkte adgang til deres "Extract of archives" som giver oplysninger om sammenhæng mellem kasser og værker og produktionsdage - direkte fra deres web-site. Jeg kan tro det bliver noget med betaling, men som han skriver:
so you and other collectors will be able compile and compare information if you work together.
Det synes jeg er mere end godt nyt - vi må bare mase på

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Flot, at du følger op på sagen. - Og korrekt, virkeligt godt nyt.

Det ville have ærgret mig meget, såfremt Omega havde ladet denne informationskilde tørre ud.
Der er jo tale om noget helt specielt og et virkeligt særpræg, hvor Omega gør det anderledes end andre mærker - og til den gode side Icon_e_biggrin

Hvis du skønner, at interesse tilkendegivelser kan skubbe på - lad os blot vide Icon_e_wink

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Geodoc Skrev:Flot, at du følger op på sagen. - Og korrekt, virkeligt godt nyt.

Det ville have ærgret mig meget, såfremt Omega havde ladet denne informationskilde tørre ud.
Der er jo tale om noget helt specielt og et virkeligt særpræg, hvor Omega gør det anderledes end andre mærker - og til den gode side Icon_e_biggrin

Hvis du skønner, at interesse tilkendegivelser kan skubbe på - lad os blot vide Icon_e_wink

Med venlig hilsen - Geodoc
Det kan du tror jeg vil. Jeg tror nærmest jeg selv skal passe på ikke at være for anmassende, det bryder Schweizere (og vel ikke ret mange andre) sig ikke voldsomt om, så jeg roser og forklarer hvilken god ide jeg synes det er og at deres beslutning vil øge værdien af branded og holder så eller lidt mund for ikke at overdosere mig selv Icon_e_smile Det er sådan lidt balance mellem Sehr Geehrter Herren - og Dear Alain Icon_razz
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Jeg har også tidligere opfordret Omega til at tilbyde denne service.

Det må være indlysende at Omega her kan gøre noget for samlere og gøre Omega endnu mere interessant.

Tænk hvis man kunne søge på værknummeret (caliber og produktionsnr) og så få et vide hvilket ut der har siddet i og hvornår og hvorfra det er solgt.

Kassenummeret er vanskeligere - hvor sidder det og hvor meget skal uret skilles ad for at se det?

Så bliver det lidt arkiv opdateringer - til de lange vinter aftener,

vh Baun
Svar
Fantastisk!

Godt gået og godt mast på. Jeg glæder mig allerede.

//
Icon_+1
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)