Svar: 922
Tråde: 114
Modtaget Likes: 1,729 i 500 svar
Givet Likes: 1,689
Er der nogen der kan fortælle lidt om min øjensten mhrt baggrund, detaljer, "easter-eggs" osv?
Herunder tænker jeg bl.a. på hvor lang tid modellen har været produceret, hvorfor den er udgået og hvorfor den som den eneste (?) har de smukke "sværd"-visere?
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"
•
Svar: 4,456
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,350
phrede Skrev:.........min øjensten ...........
He he he .......... godt, at høre, at du er glad for den  Min Deepsea er også bestilt, så jeg håber, at have nået mit mål indenfor en 8-14 dages tid
Mht. 2254.50, så har jeg altid haft en eller anden fornemmelse, at dens design og layout skyldes en klar linie tilbage til de gamle Seamaster 300. Det kan forklare det enkle skivelayout, den sorte farve og sværdviserne.
Det er i mine øjne en af de flotteste Omega sportsure, der nogensinde er lavet ......... hvis ikke dén flotteste !
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
pbr Skrev:phrede Skrev:.........min øjensten ...........
He he he .......... godt, at høre, at du er glad for den Min Deepsea er også bestilt, så jeg håber, at have nået mit mål indenfor en 8-14 dages tid
Mht. 2254.50, så har jeg altid haft en eller anden fornemmelse, at dens design og layout skyldes en klar linie tilbage til de gamle Seamaster 300. Det kan forklare det enkle skivelayout, den sorte farve og sværdviserne.
Det er i mine øjne en af de flotteste Omega sportsure, der nogensinde er lavet ......... hvis ikke dén flotteste !
Hold da Puttgarden!! Så nåede du målet, hva!? Er det bestilt fra nyt?
Ja, jeg er uhæmmet glad for det og har ikke brugt andet siden jeg fik det. Jeg tænker dog på at supplere med en læderrem i IWC-stil... Men de er ikke nemme at finde i højkvalitet og stor tykkelse, synes jeg...
--
•
Svar: 1,053
Tråde: 42
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Der står lidt om modellen her - som jeg jo også selv har og stadig synes er den flotteste Seamaster i nyere tid.
[url]"http://www.watcheswithnolimits.com/index.php/225450/omegaseamasterplanetocean.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.watcheswithnolimits.com/inde ... ocean.html[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;
Skulle ifølge dette være kommet på markedet i 1998, men jeg kender ikke ham der har skrevet det.
Mvh Hans Henrik
•
phrede Skrev:pbr Skrev:phrede Skrev:.........min øjensten ...........
He he he .......... godt, at høre, at du er glad for den Min Deepsea er også bestilt, så jeg håber, at have nået mit mål indenfor en 8-14 dages tid
Hold da Puttgarden!! Så nåede du målet, hva!? Er det bestilt fra nyt?
Ja, jeg er uhæmmet glad for det og har ikke brugt andet siden jeg fik det. Jeg tænker dog på at supplere med en læderrem i IWC-stil... Men de er ikke nemme at finde i højkvalitet og stor tykkelse, synes jeg...
Yeps ................ den er bestilt spritny via Bo Hansen !!  Kan slet ikke vente .....................
Tror også, at det kunne være rigtig flot med en klassisk læderrem til Omegaen - men ellers så har jeg også set uret med gummirem, hvilket er vanvittigt flot !!
Jeg har også prøvet at have uret på en NATO rem i flere afskygninger - det er super behageligt og ser også rigtig godt ud. Men det er jo igen smag og behag !
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
--
•
Forresten, nogen der ved hvad en original gummirem der passer på et 2254 koster?
--
•
Svar: 20
Tråde: 9
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Synes den er super flot med gummiremmen, og dejlig behagelig at have på, 1395 hos uhrmageriet, har ikke et øjeblik fortrudt.
Michael
•
phrede Skrev:Forresten, nogen der ved hvad en original gummirem der passer på et 2254 koster?
Jeg mener, at nogen i en tidligere tråd har skrevet, at den originale gummirem fra en PO vil passe ?
/Peter
•
phrede Skrev:[Nøj, jeg er misundelig . Hvornår får du den? Jeg går udfra at der ligger "live"-billeder af udpakning og første prøvetur så snart du modtager det, selvfølgelig inkl makrobilleder 
Jeg regner med, at hente den hos Bo Hansen, så snart den lander (indenfor 8-14 dage) ............. men om jeg lige i skyndingen husker, at tage kamera med til udpakningen, som jeg selvfølgelig vil gøre med rystende hænder hos Bo, kan jeg ikke garantere.
Hvad jeg dog kan garantere er, at jeg vil tage MASSER af billeder
/Peter
•
|