07-12-2009, 01:32 PM
Hej, hvad kan i anbefale af læderrem til et Sinn U1? Og ved nogen hvad org. lænke koster til U1?
Hilsen Lasse
Hilsen Lasse
|
Sinn U1
|
|
07-12-2009, 01:32 PM
Hej, hvad kan i anbefale af læderrem til et Sinn U1? Og ved nogen hvad org. lænke koster til U1?
Hilsen Lasse
07-12-2009, 01:37 PM
En org. lænke koster 210€
07-12-2009, 04:20 PM
Jeg brugte min Sinn U1 SDR på Meyhofers "Jena" rem med røde syninger:
![]() På sort Rhino: ![]() På grå Rhino: ![]() Grøn Nato rem: ![]() På Divestraps Classic: ![]() På lænke: ![]() Uret blev meget tungt på lænke. Lænken er udført i børstet stål, og er altså ikke af U-båds stål, som urkassen er det. Jeg købte lænken direkte hos Sinn. De tilpassede den, sendte den i en flot Sinn æske med værktøj, olie og papirer. Altsammen for en sjat lige under 1500 kr. Et alternativ kunne være, at bestille en håndlavet læderrem til uret ? De venligste hilsner, John
07-12-2009, 05:21 PM
Den er god nok fed - Meyhofers "Jena" rem - sådan en må jeg have fat i...
Hilsen Lasse
07-12-2009, 05:57 PM
Jeg kan se at "Jena" remmen er udsolgt i 22mm. Der er godt nok en anden Meyhofer, som ligner meget. "Grand Duke" fra Hirsch er også super lækker - godt nok i en anden prisklasse, men lækker
[url]"http://www.uhrenarmband-versand.de/shop-Uhrenbandversand.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.uhrenarmband-versand.de/shop ... rsand.html[/url] I søgefunktionen skrives: 22mm rote naht Et par af remmene med carbon look ville også se godt ur til U1, tror jeg De venligste hilsner, John
07-12-2009, 10:46 PM
Joepete Skrev:Jeg kan se at "Jena" remmen er udsolgt i 22mm. Der er godt nok en anden Meyhofer, som ligner meget. "Grand Duke" fra Hirsch er også super lækker - godt nok i en anden prisklasse, men lækkerKein Produkt gefunden Jeg er også ved at være lun på et Sinn U1 igen....... og en Sub og en PO og en Speedmaster og en Seawolf......
07-12-2009, 11:00 PM
Tsk, tsk ! At tænke sig, Claus, at du "opererer med småt" ...
De venligste hilsner, John
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|