Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej Hannover
Hvis der ikke er så meget interesse for det, at jeg skal smide dem i containeren, bliver de såmænd bare hjemme i kælderen, og så derfor bliver de i kælderen, indtil at der er nogen der gider at hente dem på adressen, for nu gider jeg ikke at tage dem med til urtræf.
MVH Peter
•
peter Skrev:Hej Hannover
Hvis der ikke er så meget interesse for det, at jeg skal smide dem i containeren, bliver de såmænd bare hjemme i kælderen, og så derfor bliver de i kælderen, indtil at der er nogen der gider at hente dem på adressen, for nu gider jeg ikke at tage dem med til urtræf.
MVH Peter
Det er da helt op til dig naturligvis. Jeg tror da der er interesse - men næppe for mere end et blad per deltager, og jeg har slet ikke overblik over deltagerantal da jeg som nævnt ikke er involveret andet end som deltager. Jeg kan sagtens forstå hvis du ikke gider kører ting frem og tilbage, men tror da absolut nogen ville blive glade for et eller andet antal.
Jeg ved ikke, men jeg har indtryk af at det mest eftersøgte, er nr 4 med den ret store speedmaster dækning, men jeg tror bestemt der er samlere til dem alle
vh
vh
•
Hej
Det er jo netop nummer 4 jeg ligger inde med, men det er af den danske udgave, fra før de overgik til Schweizerne, da Lifetime magasinet er en ren dansk opfindelse, de sidste Moon Edition får Loncar, da han opviser en oprigtig interesse for magasinet.
MVH Peter
•
peter Skrev:Hej
Det er jo netop nummer 4 jeg ligger inde med, men det er af den danske udgave, fra før de overgik til Schweizerne, da Lifetime magasinet er en ren dansk opfindelse, de sidste Moon Edition får Loncar, da han opviser en oprigtig interesse for magasinet.
MVH Peter
Helt korrekt - han har jo længe lagt billet ind på den danske udgave af nr 4. Jeg ved ikke rigtigt hvorfor du mener jeg er nedladende over for nr 4. Du skrev:
Citat:Hej
Jeg har idag fundet omkring 90 eksemplarer af nummer 4, det er den med den sjove forside, der ændrer farve når man berører den, dem kan jeg da godt tage med, men jeg gider ikke slæbe nogen med hjem igen, så jeg synes at det er op til Geodoc og John Hannover hvad der skal gøres med dem. 
Og det er jo helt op til dig. Jeg kunne bare svare, at jeg ikke er med i arrangement komite og derfor ikke svare, det med hvad man vil med et overskud af blade må være arrangørernes så.
Jeg ikke tror der kommer 90 deltagere, og hvis der er 90 stk af det blad, så bliver der jo magasiner til overs med en vis sandsynlighed, som så de som arrangerer mødet skal stå med ansvar for. Det kunne jo så være, at man udleverer eller bortauktionerer så mange man kan - og så er der en rest, du ikke gider tage med hjem, og hvis ikke arrangørerne eller andre vil have dem i kælderen - ja så kan de jo være til overs helt enkelt.
Jeg tror nok der er interesse for den nr 4 med det sjove farveskifte omslag. Selv har jeg det, og jeg frygter blot, at 90 stk vil give nogen til overs. Det er ikke fordi jeg ikke har respekt for bladet eller værdien, jeg kan blot ikke tage stilling til hvad man gør med et evt. overskud, du ikke gider tage med tilbage.
Jeg kender godt det med at man ikke vil hente noget frem, tage med i bil, og så få noget med hjem, men det er bare ikke et problem jeg kan løse. Måske arrangørerne kan/kunne.
Sjovt nok har Omega i Lyngby storcenter netop den med det farveskifte omslag (er det noget med 2007?) fremme i deres stativer igen netop nu. Den engelske nr 4 fra 2009 med månelandingen er ikke sådan lige at få i - mærkeligt nok selvom den er nyere (jeg har den) - godt du har et til Loncar.
 vh
•
Svar: 1,427
Tråde: 84
Modtaget Likes: 4 i 4 svar
Givet Likes: 6
Jeg ville da være meget interesseret i blade, både Lifetime og andre - og jeg har da tidligere besøgt Peter og fået en håndfuld med hjem. Hvis jeg, i den gode sags tjeneste, skulle betale lidt for dem, ville det da ikke være noget problem!!
"It's better to have a need-not, than to need a have-not"
IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings
•
Hej JohnFyn
Jeg har lavet en aftale med Geodoc, han kommer og afhenter alt hvad der kan være interessant, og jeg har iøvrigt lige fundet en stak Lifetime magasiner mere, det er det nummer med den kvindelige svømmer udenpå, og jeg ved ikke lige hvad det nummer er, men nu er det helt op til Geodoc hvad der bliver taget med.
MVH Peter
•
|