Min Speedmaster i (næsten) rigtige omgivelser :-)
I går, søndag, var min Speedmaster - og jeg - placeret i (næsten) rigtige omgivelser for et "Space Watch":

İmage
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
smukt.....

men hvor er du.......

Jeg forstår nok noget af budskabet, men altså skal jeg virkelig vente på at rum-nørderne kommer til og oplyser en novice Icon_redface

vh baun
Svar
Nej...det var bare en lille "teaser" eller "cliff-hanger".....måske dette kan hjælpe lidt på vej:

[url]"http://www.youtube.com/watch?v=tnwP7vqkqdc" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.youtube.com/watch?v=tnwP7vqkqdc[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;

..PS Det LARMER VILDT på 200 meters afstand når ca. 500 kg ilt og 350 kg "gummi" futter af Icon_e_surprised

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"

Svar
Hey, det så jeg noget om på tv.

Kim
Svar
HJej John,

Så da rimeligt interessant ud, jeg gætter på at du og Speedmasteren også er på tilskuerbænken ved den vertikale test..?
Svar
Det er jo en oplagt mulighed for en etableret ur-pusher, at sponsere en Speedmaster til hver af drengene bag Suborbitals. Med det rette spin skulle den historie nok kunne skrabe lidt air-time hjem.

Ring til Omega: Hellere skærebrænder, stikflammer og sorte negle end tøsedrengene fra Solar Impulse projektet. Så kan vi måske høre Lille-lars fra Græsted udtale: Not because it is easy - but because it is hard! Icon_e_biggrin

Mvh.
Med venlig hilsen

John Peter Jensen

İmage

Omega Speedmaster - Co-axial Chronometer
Tag Heuer Monaco - Steve McQueen
Seiko Diver Automatic - 7S26
Svar
Henrik: Ja, det ville jeg mægtig gerne - problemet er dog at CS fosøgte at få en tilladelse til at opsende fra land (Oksbøl el. lign.), men da det viste sig svært/umuligt har de nu søgt og fået en opsendelsestilladelse fra Søfartsstyrelsen(??) - det kommer til at foregå fra Østersøen ved Bornholm Icon_e_biggrin

John Peter: Ja, eller tænk hvis man kunne låne Peter Madsen sit Speedmaster til turen, så kunne det sælges (?!?!?!?!) som et rigtig Space Watch bagefter Icon_e_biggrin
Jeg forstår ikke at der ikke er flere firmaer der går ind i projektet.

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)