Svar: 1,427
Tråde: 84
Modtaget Likes: 4 i 4 svar
Givet Likes: 6
Nej...det var bare en lille "teaser" eller "cliff-hanger".....måske dette kan hjælpe lidt på vej:
[url]"http://www.youtube.com/watch?v=tnwP7vqkqdc" o
nclick="window.open(this.href);return false;">http://www.youtube.com/watch?v=tnwP7vqkqdc[/url]" o
nclick="window.open(this.href);return false;
..PS Det LARMER VILDT på 200 meters afstand når ca. 500 kg ilt og 350 kg "gummi" futter af
"It's better to have a need-not, than to need a have-not"
IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Hey, det så jeg noget om på tv.
Kim
•
Svar: 53
Tråde: 6
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
HJej John,
Så da rimeligt interessant ud, jeg gætter på at du og Speedmasteren også er på tilskuerbænken ved den vertikale test..?
•
Svar: 30
Tråde: 9
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Det er jo en oplagt mulighed for en etableret ur-pusher, at sponsere en Speedmaster til hver af drengene bag Suborbitals. Med det rette spin skulle den historie nok kunne skrabe lidt air-time hjem.
Ring til Omega: Hellere skærebrænder, stikflammer og sorte negle end tøsedrengene fra Solar Impulse projektet. Så kan vi måske høre Lille-lars fra Græsted udtale:
Not because it is easy - but because it is hard!
Mvh.
Med venlig hilsen
John Peter Jensen
Omega Speedmaster - Co-axial Chronometer
Tag Heuer Monaco - Steve McQueen
Seiko Diver Automatic - 7S26
•
Svar: 1,427
Tråde: 84
Modtaget Likes: 4 i 4 svar
Givet Likes: 6
Henrik: Ja, det ville jeg mægtig gerne - problemet er dog at CS fosøgte at få en tilladelse til at opsende fra land (Oksbøl el. lign.), men da det viste sig svært/umuligt har de nu søgt og fået en opsendelsestilladelse fra Søfartsstyrelsen(??) - det kommer til at foregå fra Østersøen ved Bornholm
John Peter: Ja, eller tænk hvis man kunne låne Peter Madsen sit Speedmaster til turen, så kunne det sælges (?!?!?!?!) som et rigtig Space Watch bagefter
Jeg forstår ikke at der ikke er flere firmaer der går ind i projektet.
"It's better to have a need-not, than to need a have-not"
IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings
•