Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Det ser super godt ud, John

Både farve og form ved kassen matcher din vintage chrono rigtig flot
Har du nogle vintage chronoer med blåt "islæt" og 20mm mellem hornene ?
De venligste hilsner, John
•
Svar: 2,424
Tråde: 158
Modtaget Likes: 161 i 80 svar
Givet Likes: 28
willy Skrev:To say it in queens english Fucking amazing the difference a strap can make.That looks really good. Willy
Det kan ikke udtrykkes klarere. Måske anderledes; men ikke bedre
... Helt utroligt, at Hirsch vidste, at Hannover i Danmark havde et ur, som de lige måtte specialfremstille en rem til.
(må så personligt anerkende, at der er meget jeg endnu har at lære om remme. Navnlig den tilstrækkelige dristighed til at vælge)
Med venlig hilsen - Geodoc
•
Svar: 1,184
Tråde: 67
Modtaget Likes: 1,076 i 433 svar
Givet Likes: 5,339
Du har nogle utroligt flotte ure, John. Det er en meget passende rem. Selvom uret nok ville have haft en lænke, så kunne man sagtens forestille sig det på netop sådan en rem, og det klær det.
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
LarsB Skrev:Du har nogle utroligt flotte ure, John. Det er en meget passende rem. Selvom uret nok ville have haft en lænke, så kunne man sagtens forestille sig det på netop sådan en rem, og det klær det.
Jep det kom givet på lænke. Jeg har faktisk et mere som er på original lænke - som i øvrigt er noget "daller" - men lidt af den ses her. (Perlen er fixet og har nu helt samme farve som øvrig lumen også på denne)

Jeg tror de generelt kom på lænke, så helt enig
vh
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Så må du i boxen, John, for jeg har en helt ny blå Hirsch rem i stil mede den viste, som bare ligger og venter på en smuk chrono med 20mm mellem hornene

Send mig din adresse via PB, så er remmen på vej til dig
I din signatur ser der ud til at være et par ure med "blås islæt" ... måske det kunne blive et match ?
De venligste hilsner, John
•
•